[Dynasty] Panter

Ik vond de panter helaas wat tegenvallen.
De effecten waren wel groot en de burst was ook wel oke maar voor 38 euro vond ik hem niet geweldig.
De battle en de 4-16 potjes haalden met gemak de grote van de effceten.
Volgend jaar laat ik deze dus staan.

* Het filpje komt zo snel mogelijk online *

Ik had het gevoel dat ze wat hoger gingen dan vorig jaar, maar ondanks dat een absolute topper. Ik had hem echter wel voor 30 euro.

Vond het een mooie bak, het is alleen zonde van de lange pauzes tussen de schoten door en de crackling finale.
Had zowel de Panter als de Outrageous en mijn voorkeur gaat toch naar de Outrageous.
Indien de Panter echter schot voor schot zou gaan zonder pauzes en als finale een drieschots zonder crackling, dan zou daar weer mijn voorkeur naar uitgaan.
Vindt de verschillende kleuren blinkers bij de Panter namelijk wel een zeer mooi gezicht (mooier als alleen maar blauw zoals bij de Outrageous).

Ik vond hem echt heel mooi dit jaar. Hij maakte meer indruk dan de sniper die ik ook had gezien. Misschien komt het omdat de dunne effecten van de Sniper niet goed tot zijn recht kwamen door de harde wind die er blies. De effecten waren erg groot moet mooie blinkers en de lucht was goed gevuld. Echt een topper.

deze zit jaarlijks in de collectie , dit jaar hadden ik en michael / pyromaniac er zelfs 3 stuks van gekocht en deze tegelijk afgeschoten .
'n waar spektakel , naar mijn mening het hoogtepunt van afgelopen oud en nieuw .
dikke gouden palms omringt met andere kleuren , gewoon ge-wel-dig , zeker met 3 stuks tegelijk :shocked: .

Gisteren samen afgestoken met de Outrageous van Bonfireworks, dit zijn toch echt een van de betere potten in Nederland!

Panter vond ik net iets beter dan de Outrageous, dit omdat de panter wat meer kleuren erbij heeft en dit het geheel wat ''vrolijker'' maakt.

Heerlijk cake. De reacties hierboven zeggen genoeg. Had ze per twee geschoten en dat gaf een flink spektakel. Volgend jaar zijn ze er weer bij!

De panter heb ik dit jaar per 3 geschoten.
Ik ben er ook zeer over te spreken, de effecten zijn groot en duidelijk, mooie kleuren en de palmen zijn perfect.
Met 3 panter´s tegelijk geeft het een flink geweld.

Ik heb nu 2 jaar achter elkaar deze cake gehad, vorig jaar vond ik hem super maar dit jaar stukken minder. De effecten waren lang niet zo groot als ik me kan herinneren en de peony's veel te nadrukkelijk aanwezig naar mijn mening.
Gezien de prijs zal deze volgend jaar niet meer in mijn collectie komen, het is een prima cake maar ik heb er de volle pond (38,50) voor betaald en daarvoor vond ik hem te matig dit jaar.

Ik had hem een keer voor mezelf en een keer voor een vriend van me gehaald. Die vriend vond hem niet erg best voor zijn prijs, hij vond zijn Lily magnolia bijna net zo best. Waarschijnlijk maakt hem het soort effect niks uit en kijkt hij alleen na de grootte.
Ik vond hem wel heel sierlijk, maar toch miste ik een beetje geweld bij deze cake. De effecten en burstknallen waren ook niet beter als die van me andere cakes. Daarom komt hij volgend jaar er niet meer in.

Tja, ook hier was het echte 'oeehhhh-effect' er wel af. Boeketten waren niet bijzonder groot (wel erg sierlijk en vol), de burst daarentegen was perfect in orde. Voor deze prijs volgend jaar waarschijnlijk wat andere cakes.

filmpje van mijn kant, hij was vorig jaar stukke beter maar dat ook een beetje door de wind wat je op het filmpje goed ziet:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en op dit filmpje van vorig jaar ziet ie er echt 10x beter uit:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

filmpje van mijn kant, hij was vorig jaar stukke beter maar dat ook een beetje door de wind wat je op het filmpje goed ziet:

movie

en op dit filmpje van vorig jaar ziet ie er echt 10x beter uit:
movie

Ik denk dat je een beroerde cake hebt gehad. Ik had hem ook 4x, bij ons stond ook flink wat wind. Ze kwamen goed voor de dag, beetje zelfde als je filmpje van 2 tegelijkertijd.

Ik neem ze volgend jaar weer.

Vreemd. Die van mij had zeker te weten crackling palmen op het eind. 4 Stuks, welteverstaan. Even over de Panter. Mooie combinatie van blauwe sterren en rode glitter sterren. De palm kwam bij mij goed uit de verf. Ik vind de boeketten groot. Hij duurde niet zo heel lang. Of hij dit jaar weer op mijn lijstje komt weet ik niet.

Wat mij het meeste verbaasde was dat af en toe de schoten omhoog gingen met craclling salvo's? (Geen idee wat de term is maar goed te zien op het filmpje Thecrow).
Dat was afgelopen 2 jaar toch echt niet zo, en had ook het idee dat hij dit jaar een stuk sneller afgelopen was zat ook geen vaste lijn in de schoten wat normaal wel zo is.

nou denk het niet hoor. Er staat een beetje wind en er wordt net gedaan of de cakes totaal anders zijn. Ik het nergens last van en alles was gewoon zoals het hoorde.

Back
Bovenaan