Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
nou denk het niet hoor. Er staat een beetje wind en er wordt net gedaan of de cakes totaal anders zijn. Ik het nergens last van en alles was gewoon zoals het hoorde.
Filmpje Panter 2009-2010:
Wat mij betreft de grootste zeperd van de avond, de Panter van dit jaar is geen schim meer vergeleken met vorig jaar, ook zijn de crackling palmen eruit gehaalt op het eind.
http://www.youtube.com/watch?v=n30ZaMwqbMY
:bye
Jammer dat hij minder is geworden, het was gewoon een topcake en daar moet je niets aan willen veranderen.
Na de negatieve reacties op de Panter ben ik eens gaan kijken welk productie jaar erop stond. Het blijkt dus de goede 2008
Torrr. Je moet naast het artikelnummer kijken. Daar staat als het goed is bijvoorbeeld: 1859/09 (Wasp, productiedatum 2009). Wat ik ook gezien heb op een aantal producten. Is dat ze een stickertje van '09 over de bestaande datum plakken. Zo had ik iets uit 2007 waar '09 op stond.
Over de Panter. Ik vind het gewoon een prachtige cake. Ik vind dat hij kleurrijk is, mooie boeketten heeft en vooral grote. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan in de productie. Dat zal hoogstens een paar kartonnen betreffen. Dan vind ik niet dat je kunt zeggen dat de Panter niet goed is. Het is handgemaakt. Fouten zijn zo gemaakt. Ik denk dat Wolff niet iedere keer zijn cakes zal veranderen.
Tja, maar ik lees ook minder enthousiast verhalen over Sniper, Stars over Paris en Battle...
+ YouTube Video | |