[Dynasty] Panter

Doe maar een pallet van deze dingen, aan elkaar lonten en AFSTEKEN MAAR!!!!!!!!!!!
Best een aardig potje voor 28,50

Jakentos bij de meest dealers kost deze pot 38 euro. Je mag van geluk spreken als je hem koopt voor 28 euro!!!

Als ik het filmpje van moontan bekijk, ben ik wel egt overtuigd. Mooie effecten en harde burstknallen. Waarschijnlijk komt deze wel in de collectie...

Dit was echt de topper van de avond! Wat een bursts heeft deze cake, en prachtige, grote, volle boeketten!

Mijn filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een schatje! Dit iks nou een mooie cake voor een schappelijke prijs. Die oversized producten van sommige merken leggen het zelfs af tegen een cake als deze en dat voor 1/3 c.q. 1/5 van de prijs. Als je er drie in W-shape zet, heb je zeker te weten een mooi gevulde lucht!!

Vanavond gezien bij de demo in Alphen a/d Rijn..

Wat een heerlijke cake met loeiharde burst...:D:D:D

Mooie grote boeketten

Ook besteld. Na de ervaring van vorig jaar met de katan versie. Dit jaar weer. Een krachtpatser van een cake. Mooie brocade king boeketten met gekleurde blinkers en lekker zware burst. Een cake met een leuke manier van schieten,En de prijs/kwaliteits verhouding is ook erg goed. Zorgde ook voor een moment van extase bij mij en het publiek.

Ook besteld. Na de ervaring van vorig jaar met de katan versie. Dit jaar weer. Een krachtpatser van een cake. Mooie brocade king boeketten met gekleurde blinkers en lekker zware burst. Een cake met een leuke manier van schieten,En de prijs/kwaliteits verhouding is ook erg goed. Zorgde ook voor een moment van extase bij mij en het publiek.
Versie van katan?

Ook deze blijft goed en sprong er vanavond weer even tussenuit, gewoon heel simpel, per 2 geschoten, maar prima mooie gevulde lucht. :) Per stuk nog altijd prima, maar zo per 2 op een afstandje, ja, dan maak je de straat wel even gek. :p

Ik heb er één besteld. Ik heb nog overwogen om de Outrageous te kopen van Bonfireworks omdat deze 30 schoten heeft. Maar uiteindelijk toch voor de Panter gekozen omdat de tijdsduur ongeveer hetzelfde is en deze toch een leuke finale heeft.

ik heb juist deze laten staan voor de outrageous ik vond die toch net wat mooier maar ik heb deze laatst live gezien en hij is zeker niet verkeerd mooie palmen en echt geweldig mooie gekleurde blinkers. ik heb deze toen ook gefilmd in HD kwaliteit alleen ik heb er veel problemen mee om ze op de pc te kunnen zetten.
maar hij zit er bij mij net niet in omdat je keuzes moet maken maar volgend jaar zit deze er hoogst waarschijnlijk wel in:)

Had deze pot vorig jaar ook maar genomen na alle goede verhalen. Ik vond hem eerlijk gezegd iets tegenvallen. Waren zeker goede en brede effecten, maar vond hem iets te snel voorbij. Deze pot gaf bij mij en de omstanders ook niet echt het WOW effect. (beetje eentonige effecten). Zeker geen slechte pot, maar ik ga hem niet meer aanschaffen

Back
Bovenaan