[Dynasty] Hunter

Mooie cake, maar...

Mooie cake, maar...

Ik had hem ook besteld en als laatste aangestoken. Familie en buren vonden hem prachtig (en ik ook) vooral vanwege de vele verschillende effecten. Enige nadeel is, en dat is ook al een paar keer gezegd in het forum, dat hij aan de trage kant is met afschieten. Op het productfilmpje op de site van vuurwerktoko gaat hij een stuk sneller.

Ik ben blij dat ik hem heb gekocht, hij viel goed in de smaak, maar ik mis iets, ik kan alleen niet precies aangeven wat...

Al met al een goede cake van Wolff, maar wel een die in mijn opinie 5 tot 10euro goedkoper had gekund en gemogen.

Ik vind het een mooie cake, hij ziet er van buiten goed uit en als je naar buiten loopt is het natuurlijk gewoon leuk om met zo'n groot ding aan te zetten. persoonlijk vind ik het de 60 euro niet waard. er zitten mooie effecten in en het is een mooie show die deze cake neerzet. Ik vind het een leuke cake maar voor 60 euro vind ik net wat te duur. hij is eerder 40-45 euro waard, maar met kortingen kom je daar al aardig in de buurt.

Vond hem een beetje op de event 4 seasons lijken (die 2,5x zo duur is)
Maar de event 4 seasong duurt wel langer natuurlijk.
Maar de kleurcombinaties leken veel opelkaar.
Maar voor het geld zou ik deze cake niet halen, met wat kortingen die naar de 40-45 euro toegaan zou ik deze cake wel aanraden! :wink:

Ik ben blij dat ik hem heb gekocht, hij viel goed in de smaak, maar ik mis iets, ik kan alleen niet precies aangeven wat...

Bezig met het bewerken van de films en ik weet wat ik miste in de cake; de laatste rijen! :shocked:
Balen, had hem tussen de projecten door geschoten na 12 uur en de laatste rijen zijn niet afgegaan, niet eens opgevallen die nacht, maar mis toch echt o.a. de finale met chry crackling.

Baal ik wel goed van, toch een van de duurdere cakes die ik heb gekocht en dan hebben we hem dus niet eens volledig gezien... :frusty:

Bezig met het bewerken van de films en ik weet wat ik miste in de cake; de laatste rijen! :shocked:
Balen, had hem tussen de projecten door geschoten na 12 uur en de laatste rijen zijn niet afgegaan, niet eens opgevallen die nacht, maar mis toch echt o.a. de finale met chry crackling.

Baal ik wel goed van, toch een van de duurdere cakes die ik heb gekocht en dan hebben we hem dus niet eens volledig gezien... :frusty:

Dat is wel een misser.Als ik jou was zou ik je film aan wolff laten zien,dat
mag gewoon niet voorkomen bij een bak van 60 euro.

Tja, balen dat ik het niet opmerkte die nacht of de volgende dag met de film, hadden we hem nog ff van straat kunnen plukken en terug kunnen brengen. :wink:

Overigens ook gehad met een Black Surprise, maar die had nog voor de helft papier erop, dat viel direct op haha. :)

Elburgersc,

Vind ik ook heerlijke bak en met korting best te doen!! Ik zou zeggen eind van het jaar op mn lijstje...

Dit was inderdaad een heerlijke cake! Een showtje op zich. Als ze de spinners terugbrengen en de cake iets compacter maken (scheelt weer wat euro's) staat hij volgend jaar weer in de straat.

Filmpje (let niet op het commentaar van de kindjes in de straat)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ja nja, hij is lomp groot:p

Deed men koffebak open, haal em eruit:

''kijk dan! wat hij dan uit zijn auto haalt!''

Leuke cake, niet te snel, lekker veel afwisseling.

Wie weet, koop ik hem weer.

Filmpje van mij, sorry dat het in het begin slecht gefilmd is.

http://www.youtube.com/watch?v=AtEI-fMBuWc&feature=plcp

kijk in HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan een mod mijn filmpje hierboven doen? In mijn oude post?

+ http://www.youtube.com/watch?v=AtEI-fMBuWc&feature=plcp" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=AtEI-fMBuWc&feature=plcp"> http://www.youtube.com/watch?v=AtEI-fMBuWc&feature=plcp" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Verderop zie je trouwens vuurwerk van het erasmusbrug.
Dus had deze tussen 00:02 en 00:08 afgestoken.
Hij viel goed in de smaak. Ik vond hem zelf ook leuk

Kijk in HD

Laatst bewerkt door een moderator:
13462637.7a82197a.560.jpg

Hoeveel zitten er in een karton? Weet iemand dat? Bedankt!
Bij de Haan kost deze min de korting 40 euro en 17 eurocenten

Back
Bovenaan