[Dynasty] Hunter

Mooie cake, maar wel erg prijzig voor de effecten die erin zitten! Dit ga ik er niet voor neerleggen..

Tja wat moet ik zeggen... Hij blijft geweldig, vond hem zelfs nog mooier dan bij Ano. Hij kwam beter tot zijn recht omdat er geen wind stond. Hij blijft maar doorgaan en de boeketten zijn prachtig van kleur en erg groot.

Vergeet niet op 720p te kijken voor scherper beeld.
http://www.youtube.com/watch?v=f3ltzJEcHo4

Ik vind deze grote bak erg tegenvallen voor die €60 die je ervoor moet betalen. Hij is mooi, maar dat mag dan ook wel voor die prijs. Het tempo met die tussen pauses erin vind ik niet goed. Hierdoor bouw je zeg maar geen spanning op wat een cake juist mooi maakt vind ik. Ook zijn de boeketten niet echt goed gevuld.

Filmpje van de Hunter:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gisteren weer gezien, blijft een mooie bak, maar tempo mag absoluut sneller!
Ook mag ie zeker compacter, de bak is enorm, maar weegt geen ene reet, best veel lucht dus en daar betaal je voor, jammer...

Hoe dan ook, had er 2 besteld en die zullen niet tegenvallen in de straat. :)

Zonde dat het tempo ontbreekt en de effecten redelijk snel weg zijn. Daarentegen zijn de gekleurde blinks zeer mooi.

Gisteren weer gezien, blijft een mooie bak, maar tempo mag absoluut sneller!
Ook mag ie zeker compacter, de bak is enorm, maar weegt geen ene reet, best veel lucht dus en daar betaal je voor, jammer...

Hoe dan ook, had er 2 besteld en die zullen niet tegenvallen in de straat. :)

Een erg grote, lompe bak inderdaad. Het label mag er daarentegen zeker wel wezen!

Even ter indicatie:

dscf3333c.jpg

En de zijkant is nog een stuk breder hehe, echt lomp groot bijna. :p
Had er eentje voor mijn ouders besteld, die vinden het toch wel kicken om dan zo'n bak buiten te zetten i.p.v. een compacte cake, zie je maar weer dat formaat zeker invloed heeft. :)

Ben benieuwd hoe hij in de straat is, overmorgen zullen we het weten!

Wat een bak is dit zeg.
Volgens mij de grootste cake die ik tot nu toe heb gezien.
Ben nu dan ook zeer benieuwd wat hij doet in de straat.

Een mooie cake was het. De boeketten waren soms wat rommelig afgewerkt, maar met meer schoten tegelijk merk je hier niet zoveel van. De pauzes duurde wel vrij lang zo nu en dan, het tempo mocht dus iets hoger. Erg jammer ook dat de spinning tails niet spinden... Met een flinke korting is het een leuke bak, maar €60 zou ik er niet voor neertellen.

Vind deze bak matig hoor.Hij is overdreven groot en de spinning tails waren er inderdaad uit.Het tempo ligt te laag en de effecten zijn nogal rommelig.Vind de constructie van de cake zelf ook zo gammel als wat eigenlijk.:p

ghehe apart he Johan die pauzes? Dat had ik dus ook. Het leek wel een doorgelonte cake. Maar wat daar dan wel weer mooi aan was, iedere keer als ik bijna mijn camera uit wilde zetten, ging hij weer vrolijk verder, keer op keer. Dus wel lekker waard voor je geld en de cake is op de pauzes na wel erg mooi hoor. Dikke effecten, goede burstknallen, lange tijdsduur etc.

Een mooie cake was het. De boeketten waren soms wat rommelig afgewerkt, maar met meer schoten tegelijk merk je hier niet zoveel van. De pauzes duurde wel vrij lang zo nu en dan, het tempo mocht dus iets hoger. Erg jammer ook dat de spinning tails niet spinden... Met een flinke korting is het een leuke bak, maar €60 zou ik er niet voor neertellen.

Heb er eentje zelf afgestoken en eentje aan mijn ouders gegeven, die vonden hem prachtig! Ikzelf ook, prima cake, mooie effecten maar er zijn 2 grote nadelen;

- de pauzes in de cake duren echt te lang, irritant
- de cake is absurd groot gemaakt, zie je terug in de prijs

Maar goed, toch een prima cake, had hem niet willen missen.

Back
Bovenaan