[Dynasty] Hunter

Erg mooie cake maar wat een prijs, ik koop deze dan ook gewoon niet, ook niet met korting, jammer van de prijs..

Wat een heerlijk blok zeg. De China film wist me nog niet helemaal te overtuigen, maar de nieuwe film doet dat zeker wel!
Prachtige effect- en kleurcombinaties en een leuke afwisseling in schietwijze.
De crackling finale vind ik echter een beetje een anticlimax.

Voor €60 laat ik hem uit principe staan, maar mocht ik deze met een leuke korting op de kop kunnen tikken dan ga ik dat vast en zeker doen.

Erg mooie cake maar wat een prijs, ik koop deze dan ook gewoon niet, ook niet met korting, jammer van de prijs..

Door het nieuwe filmpje van de demo twijfel ik toch over deze cake, was de prijs een 10tje minder had ik hem graag gekocht. Maar dit vind ik gewoonweg teveel, ik twijfel nog, ik hou hem in de gaten op een demo.

Hijs erg duur maar de boeketten zij dan ook werkenlijk Huge!
dus kost wat maar heb je ook wat!

Hij kost wat, maar het is zeker geen weggegooid geld. Wat een super bak zeg.
Gigantische boeketten met hele mooie helde kleuren, met name het groen met rood. Leuke afwisseling, grote boeketten en een lekkere burst, wat wil je nog meer?

Zag hem in de etalage staan, hij is echt huge!
http://www.youtube.com/watch?v=r75N_rHmHXs
Even 720p klikken voor iets beter beeld.

img_1988.jpg

En ik was echt overdonderd over het formaat van de cake. Bijna de hele onderste plank van de vitrine.

Dat ding is zo groot als ouderwetse 100 schots profblokken van ALpeco.
Nu waren alle nieuwe potten van Wolff belachelijk groot, maar deze spande de kroon.

Zo zit je erg snel aan de 10kg ja...

Weet iemand waar dat sissende geluid vandaan komt bij die rode blinkers? Ik vind dat echt een gaaf geluid, de share the flare heeft dat dacht ik ook...

Verder over de cake, het ziet er inderdaad wel erg gaaf uit allemaal. Mooie mixed effecten, al vond ik het effect na die spinning tails in het filmpje van pyroboy niet helemaal goed overkomen? Gezien de prijs laat ik hem toch staan...

Spinning tails zelf waren erg gaaf, echt iets wat je niet verwacht op het einde (hoewel ik het natuurlijk al wel wist). De tails waren goed uitgewerkt, de boeketten die er op volgden waren wel wat minder dan de voorgaande boeketten.

Back
Bovenaan