[Dynasty] Hunter

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1686
Artikelnaam: Hunter
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 495 gram
Aantal Schoten: 33
Effectomschrijving: rood-groene palmboeketten, crackling mijn en rode crackling sterren, rood blauw blinksterren en gouden brocade crown boeketten
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 59,95

hunter.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film van 21 okt 2011:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dathet laatste salvo geen salutes waren, want dan was het echt super geweest. Wat een mooie kleurencombinaties zitten er in verwerkt zeg. Vooral de rood-blauw combinatie vind ik om te likkebaarden. Helaas zal deze wel buiten mijn budget vallen.

60 euro is erg veel geld voor deze cake. Er zitten veel verschillende effecten in maar ik vind alleen het 3de effect mooi. De mines zien er wel schitterend uit. De groene kleur vind ik er niet goed bijpassen. Het kan ook zijn dat deze niet goed tot z'n recht komt op de film.

Laatst bewerkt:
Mooie diverse effecten! Lekker mixbakkie weer hoor, en die €59,95...tja, aan de hoge kant naar mijn smaak maar objectief gezien 'm best wel waard?

Laatst bewerkt:
Mooie diverse effecten! Lekker mixbakkie weer hoor, en die €59,95...tja, aan de hoge kant naar mijn smaak maar objectief gezien m'n best wel waard?

Dat denk ik ook. Voor de gemiddelde consument zal het geen miskoop zijn, ze krijgen wel waar. Een goede mixed cake met leuke effecten en vooral een lange tijdsduur, wat hem naar mijn mening ook zo geschikt maakt. Ondanks zijn lange tijdsduur en relatief weinig schoten gaat hij toch niet vervelen door de afwisseling van effecten en schietwijzes.

Zou hem zelf echter niet aanschaffen, simpelweg omdat ik zelf vind dat er voor deze prijs voldoende alternatieven zijn.

60 euro is erg veel geld voor deze cake. Er zitten veel verschillende effecten in maar ik vind alleen het 3de effect mooi. De mines zien er wel schitterend uit. De groene kleur vind ik er niet goed bijpassen. Het kan ook zijn dat deze niet goed tot z'n recht komt op de film.

Zo zie je maar dat smaken verschillen maar ik vind die groene kleur van Wolff altijd wel iets speciaals hebben, zacht en toch doordringend. Samen met z'n diversiteit aan effecten en kleurenpracht maakt deze cake wel zeer aantrekkelijk. Helaas echter niet voor mijn budget :sad:

ik heb het trouwens nog niet mee gemaakt dat een cake bij wolf 60 euro koste .
ze gaan een andere koers varen zeker

ik heb het trouwens nog niet mee gemaakt dat een cake bij wolf 60 euro koste .
ze gaan een andere koers varen zeker

Super 500 is toch ook van wollf en die kost 100 euro.
Vindt dit een mooie cake, maar is veel te hoog voor mijn budget. Voor 20 euro minder had ik hem wel genomen.

jullie hebben gelijk zeg .
die super 500 was idd schreeuwend duur . :bonk:
en nee ik heb niks gemist ik was het gewoon vergeten :rolleyes:

Vind deze cake echt zeer mooi. Of ie 60euro waard is, dan ligt aan jezelf denk ik.

Je krijgt zo te zien een goede kwaliteits cake ervoor, en ja daar betaal je in dit geval erg voor.

Van Wolff zelf. Waarschijnlijk heeft men dit op een andere site gezien. Ik zag dat deze nog niet toegevoegd was. Bij deze ook gedaan :D

Ik ben zeer enthousiast over deze cake. Gigantische boeketten, mooie kleurgebruik en de tijdsduur is ook prima.
Ik overweeg absoluut hem aan te schaffen, mocht ik er een leuke korting op krijgen. 60 euro vind ik namelijk uit principe te veel.

Hier een filmpje van FPM

http://vimeo.com/30944227

Ik vind het een verschrikkelijk mooie cake.
Mooie diversiteit, zowel in de schietstijl als in de effecten,
En de burst van deze cake is ook dik in orde.
Wat me vooral aanstaat is dat de producten voor de nederlandsche markt niet onderdoen voor de producten van de china filmpjes.
Betekent dat Wolff zn zaakjes goed voor elkaar heeft.

Nog een kleine opmerking...
Maak van het enerlaatste effect alsjeblieft een 36 schots uitvoering!!

Back
Bovenaan