[Dynasty] Hawaii

@ crackling thunder Ja ik heb nog ff gekeken bij mijn filmpjes, en dit is waarschijnlijk toch een pot uit het Super 4-16 pakket. Ik zal het aanpassen. Thnx

@ crackling thunder Ja ik heb nog ff gekeken bij mijn filmpjes, en dit is waarschijnlijk toch een pot uit het Super 4-16 pakket. Ik zal het aanpassen. Thnx

Dus als ik het goed begrijp is het jouw fout en geen productie fout?

- aardige pot btw, al vind ik 1 euri per schot best duur.. Er zijn betere voor dat geld.

Ik vind hem ook niet echt 'wauw' voor dat geld. Ik ga liever voor die cakes uit super 4-16 , die zijn nog goedkoper en persoonlijk vind ik ze ook mooier.

@ilvan ja klopt het is geen productiefout, ik zal het goede filmpje op youtube zetten en hem hier plaatsen.

Ik heb het aangepast en het goede filmpje van hawaii op youtube gezet, hij knalt trouwens veel te laag.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het ligt er natuurlijk ook een beetje met wat je het mooiste vind. Persoonlijk vind ik de Hawaii mooier maar je betaalt ook ongeveer 2 euro meer. Maar ze staan allebei bij mij op de lijst.

Hawaii is gewoon beter qua kwaliteit, maar Battle heeft meer verschillende effecten voor minder geld..
Als je weinig te besteden hebt is Battle dan misschien een betere keus.

Hawaii heeft echter weer erg mooie kleuren en grotere boeketten.

Deze gisteren in de vooravond afgestoken!
Wat een prachtige siercake is dit zeg.. mooie, heldere kleuren, goed uitgewerkte effecten en een goede burst!
Voor dit geld een hele leuke cake!

Hawaii was echt een geweldenaar gisteren! Wat een mega effecten met mooie kleuren en een lekkere brocade. Ook nog een finale voor een top prijs. Een van de beste producten van Wolff naar mijn mening.

9831066.03644aa3.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Super cake. Ik heb het al vaker geroepen dat ik dit een van de beste cakes van Dynasty vind. Hier mijn film met positief commentaar van het publiek:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan