[Dynasty] Hawaii

Prachtige cake met prachtige kleur paars (one of my favorites) en dat voor maar € 16,-?
Denk dat ik deze ook maar eens ga aanschaffen:cool:

khad hem dit jaar ook en kvond em egt heel goed maar er was een probleem en dat was dat ik alleen et willow effect had ......:S maar des al niet te min een hele goeie pot

En of de Hawai mij verrast heeft! Mooie grote en heldere effecten. Met een goed tempo en de effecten bleven ook nog is lang hangen! Zeer goed voor die prijs.

Deze zat er bij mij dit jaar ook in en volgend jaar komt hij er zeer waarschijnlijk weer in. Prachtige en grote effecten. Ook bij de toeschouwers één van de favorieten.

Mooie cake, voor een goede prijs mooie effecten.
Het grappige was, dat mijn Hawaii op de bovenkant een Full Loaded logo had en geen Dynasty logo.

DSC_0697.jpg

DSC_0698.jpg

Laatst bewerkt:
Hey wat grappig Sigarenman, heb je dat eigenlijk nog gemeld bij Wolff?
Benieuwd wat ze daar op zeggen.

Ik had hetzelfde geval ook Full Loaded op de bovenkant haha :) Gekocht bij Arie van der Panne, Alphen aan den Rijn.

Shock

Dit is gewoon een foutje in de fabriek geweest denk ik, ik had em ook op mijn pot zitten, zal even een plaatje zoeken..
Vond het trouwens een leuke pot!

Mzzl, Mick :bye:

EDIT:
Je ziet het niet heel duidelijk, maar wel goed genoeg om te zien dat er Full Loaded staat :bonk:
207857k.jpg

Laatst bewerkt:
Dit is echt een topper van Dynasty, deze zal dan ook zeker op mijn lijstje staan. Bij deze cake krijg je echt waar voor geld :)

Deze cake staat ook op mijn lijstje. Hij is dan wel snel weg geknald alleen vind de effecten super mooi. Je kan deze niet laten staan voor die prijs :)

Hmm ik overweeg toch om hem te nemen, op dat filmpje ziet hij er heel mooi uit namelijk! Hij gaat wel sneller dan hij hoort te gaan, of niet? Heeft iemand misschien nog een andere straatfilm? :)

Back
Bovenaan