[Dynasty] Hawaii

Op het filmpje ziet Hawaii er inderdaad erg mooi uit.
Ben blij dat deze in mijn bestelling is opgenomen

had deze ook willen bestellen.
maar door de mooie bonfire potten van dit jaar heb ik hem toch maar niet aangeschaft. welicht komt hij volgend jaar wel op mijn lijstje want het is zeer zeker een goede pot uit ervaring van O&N 08/09! lekker tempo en mooi gekleurde boeketten.

ondanks de korte duur van de hawai
heb ik hem 2 x besteld de combo van 2 schoten tegerlijkertijd maakt deze cake
en het is dan ook een toppertje
dus nog 8 dagen en dan is ie in mijn bezit haha

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi potje! Alleen die van mij was anders dan de filmpjes hier boven. Die van mij had alleen brocade crowns.

Erg lekker potje. Prijs/kwaliteit dik in orde. Volle boeketten met heldere kleuren. Een echte low budget aanrader.

Ik vond de gouden palmen echt bizar mooi uit dit potje!
De multicolour boeketten waren groot en helder maar wel gewoontjes.

Voor het geld een dikke aanrader. Heb er eerst 1 los afgestoken en later 2 tegelijk. Dan heb je gewoon een cake die mooier is dan menig cake van 40 euro of duurder!

Een geweldig potje dit! Prachtige groene blinkers met paars en hele mooie brocades :) Wel snel voorbij, maar zijn geld helemaal waard :)

Zeker een mooie pot, die ik al twee jaar achter elkaar heb afgestoken.
En voor die prijs, dat is ie zeker driedubbel waard!:D

Filmpje Hawai 2009-2010, wederom een toppertje van Wolff, grote en uitwerking van deze cake zijn gewoon goed, en de paarse sterren geven deze cake dat beetje extra.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt:
een prachtige pot de kwaliteit en prijs zijn gewoon uitstekend. een ware topper voor mij, die dit jaar zeker weer op mijn lijst zal komen.

Man wat een topper! De boeketten waren echt zeer groot en bleven mooi lang hangen.
Dit jaar een paar tegelijk, heb je wel een mooi blokje denk ik zo:)

DSC00303.jpg

Mooie cake, voor een goede prijs mooie effecten.
Het grappige was, dat mijn Hawaii op de bovenkant een Full Loaded logo had en geen Dynasty logo.

DSC_0697.jpg

DSC_0698.jpg

Even een post van mij omhoog rammen.
Ik had vorig jaar gepost, dat de Hawaii geen Dynasty logo had, maar een Full loaded logo.

Dat hebben ze dit jaar heel makkelijk opgelost.
Namelijk een stikker van Dynasty op het Full loaded logo plakken.

DSC_9807.jpg

DSC_9808.jpg

Niet dat ik hem laat staan hoor.
De Hawaii is en blijft een topper!
Voor die prijs, vind ik de Hawaii echt een uitblinker!

Back
Bovenaan