[Dynasty] Fuego

Lol, nog eentje met dat probleem. Ik zit nog de collectie van één dealer af te wachten en dan verlaat ik me of op een medefreak, of op een Showtime mine of Thundertail... Erg raar dat met zo veel Wolff-dealers (check de kaart...) dit zo dunbezaaid is over 't land!

Lol, nog eentje met dat probleem. Ik zit nog de collectie van één dealer af te wachten en dan verlaat ik me of op een medefreak, of op een Showtime mine of Thundertail... Erg raar dat met zo veel Wolff-dealers (check de kaart...) dit zo dunbezaaid is over 't land!

klopt, ik snap niet dat ze zo stom zijn om zo'n prachtig product niet in te kopen :bonk:

Als je dit zoekt; Wolff lijkt te werken met een viertal soorten (web)shops: degenen met Universe, degenen die 'gewoon' en enkel een zooi Wolff verkopen, Vuurwerkland en eentje via www.vuurwerkverkoop.nl . De shops díe Fuego hebben, die ik vond, vallen allemaal onder dat laatste concept. Check daarvia dus vooral!

Gister even praatje met 'm gemaakt maar hij zag het niet zo zitten d'r mee te blijven zitten, zoals wel 'ns eerder als hij apart voor iemand een doos inkocht. En dit soort single shots...tja; het zijn liefhebberdingetjes, hardlopers zijn het niet en dan is een doos van 60 stuks best veel. Daar snap ik 'm ook best in. Maar hij had 't filmpje nog niet gezien, kende 't product niet dus wie weet als ik dinsdag of woensdag nog weer langsga :D

Hey Groningers! Na mijn tip werd Sjoerd van De Donderslag zelf zo enthousiast dat 'ie ook een doosje heeft ingekocht. Daar dus ook te krijgen, of in de losse verkoop of even langsgaan voor bestelling.

Jippie!

Zojuist gezien in Tiel en wat is dit een fantastische single shot zeg! Echt een fantastisch product waar ik echt van kan genieten.

damn 4 tegelijk geeft wel een lekkere dreun bij het opstijgen zeg!

wel jammer dat ze hier niet in de buurt te krijgen zijn :(

Vanavond weer gezien en ook in een finaleshow waarbij prof. single shots uit Italië werden gebruikt. Ze komen minder hoog, maar de dikke tail en de kleuren maken het tot een single shot die niet onder doet voor een professionele, prima te gebruiken in zo'n show!
Doe mij dit maar i.p.v. pijlen, hopelijk komen er nog meer versies met deze kwaliteit, top!

Een single shot pakket als Zena had, gebaseerd op deze Fuego! Zou beter verkopen ook dan zo'n los ding, en wij blij!

Dan ga jij je wel vermaken haha, Gister gezien en hij is echt prachtig!

Hier filmpje van gister 2 sets van 2, te bekijken in HD:

Back
Bovenaan