[Dynasty] Fuego

Ik vond hem tegenvallen. Misschien door de wind, maar ik had er iets meer van verwacht. De tail kwam niet heel hoog (zeker geen 50 meter zoals ik hier ergens las). Misschien waren mijn verwachtingen te hoog. De mine was niet vol genoeg, de tail niet dik genoeg. De tailpot uit het Buurtassortiment ging net zo hoog en was 2x zo dik.

De tail was super en kwam lekker hoog! Steeg heerlijk rustig tot een mooie hoogte! Deze moeten ze in een blok gaan verkopen, 30 aan elkaar. En niet zoals de showtail van Rubro, welke vaak nauwelijks uit de pot komt.

Het projectje was mooi JefFreak!

Mensen om mij heen waren onder de indruk van deze mine. Ik zelf trouwens ook. In de straat op een meter of 6 afstand doet hij het goed. Tail ging lekker lang door.

Zeker heerlijke tail, de wind en regen deed ze echter niet goed. Volgend jaar nog eens stoken en dan hopelijk met beter weer, komt ie zeker mooier uit. Tof product!

Ik vond hem tegenvallen. Misschien door de wind, maar ik had er iets meer van verwacht. De tail kwam niet heel hoog (zeker geen 50 meter zoals ik hier ergens las). Misschien waren mijn verwachtingen te hoog. De mine was niet vol genoeg, de tail niet dik genoeg. De tailpot uit het Buurtassortiment ging net zo hoog en was 2x zo dik.

Zelfde ervaring hier.
Beetje de teleurstelling van het jaar geweest (samen met de Bonfire Spring Flower).

Magere mine, maar wel een mooie tail. Maar hij ging niet overdreven hoog. En dan de prijs erbij..
Wellicht te hoge verwachtingen, wellicht was het het weer, maar ik koop hem niet meer.

Grappig, want hier in de straat hadden we toch echt wel het WoW effect. Ik heb net de tail van het buurtassortiment bekeken. Die is inderdaad erg mooi! Maar dan moet je het hele assortiment kopen....Is er nog een goed alternatief?

Ik heb er hier veel van gestookt, maar vond het toch echt zonde van m'n geld. Bij een 2'' tail van 50 gram stelde ik me toch echt wat anders voor. Okee, het is zeker niet slecht en ik vind het effect wel echt mooi. Maar om nu 6 euro te betalen voor dit, nee dankje dan koop ik liever een cake met tails. Ik denk dat dan het Wow effect er meer in zit, wanneer er meerdere tails achter elkaar gaan.

Eerst dacht ik dat het kwam door de wind enzo, maar gister heb ik nog 2 overgebleven Fuego's afgestoken met windstil, en het effect zag er het precies hetzelfde uit. Iedereen zei ook tegen mij de afgelopen dagen dat ik deze gestookt heb: 'Was dit het?' en toen ging ik zelf ook denken , ja dit is het maar..

Ik ben blij dat ik ze gekocht heb want je moet de dingen wel in reallife ervaren, maar volgend jaar hoef ik er geen 1 meer.

Met acties had je ze voor onder de 4 euro.

Zeker weten, ik heb er zelf ook geen 6 euro voor betaald. Maar op al mijn producten die ik gekocht heb bij Orthen kreeg ik dezelfde korting ( op kartonnen na gelaten ) , dus dan blijft de vergelijking hetzelfde. Als de adviesprijs nou 4 euro was en dat daar nog een korting overheen ging, dan is het al meer zijn geld waard. En dit jaar word er weer een prijsverhoging op alle producten gegeven hoogstwaarschijnlijk.. Dus nee dankje.

Zeker weten, ik heb er zelf ook geen 6 euro voor betaald. Maar op al mijn producten die ik gekocht heb bij Orthen kreeg ik dezelfde korting ( op kartonnen na gelaten ) , dus dan blijft de vergelijking hetzelfde. Als de adviesprijs nou 4 euro was en dat daar nog een korting overheen ging, dan is het al meer zijn geld waard. En dit jaar word er weer een prijsverhoging op alle producten gegeven hoogstwaarschijnlijk.. Dus nee dankje.

Sla hem ook over hoor. Wat mij betreft komen er dit jaar een hoop producten niet meer in. Ik ga dit jaar de eisen voor de collectie strakker aanhalen. Al zijn sommige producten goed, de prijs maakt sommige producten stukken minder interessant. Daarnaast heb ik besloten om het roer om te gooien, alles wat twijfelachtig is, komt er niet meer in. Ben dat gefukc met de kwaliteit van producten zat.

Sla hem ook over hoor. Wat mij betreft komen er dit jaar een hoop producten niet meer in. Ik ga dit jaar de eisen voor de collectie strakker aanhalen. Al zijn sommige producten goed, de prijs maakt sommige producten stukken minder interessant. Daarnaast heb ik besloten om het roer om te gooien, alles wat twijfelachtig is, komt er niet meer in. Ben dat gefukc met de kwaliteit van producten zat.

Ik heb dat nu ook, dat ik ga nadenken over bepaalde producten welke ik zeker weten volgend jaar wil hebben en welke ik liever over sla, ondanks ik er toch wel plezier van heb gehad. Heb ook het idee dat ik veelste veel heb uitgegeven, ben nu de aankomende 3 weken blut. Maar heb het idee dat ik tegen het einde van het jaar opeens weer anders naar de dingen ga kijken, omdat ik dan niet meer het ervaringsgevoel van oud en nieuw heb. Ik hoop dat ik me zelf niet belazer om het zo te zeggen, en de filmpjes van afgelopen jaarwisseling van mij zorgen er denk ook wel voor dat ik de dingen minder erg vergeet.

beetje offtopic..

Ik had er 3 en ik vond ze echt geweldig.
Dikke vette tail, hoe hoog die kwam het zal mij compleet boeien.
De tails waren gewoon goed breed en kwamen proffesioneel naar mij over.

Ik had een Fuego, waar een knal vanaf kwam toen de tial op het hoogste punt was.
Hebben meer mensen dit gehad?
Mooie mine single shot, de mooiste die ik ooit heb gehad.

Trouwens de Thunder tail van Cafferata vond ik overeenkomsten hebben met de Fuego.
Maar de Fuego vond ik zeer mooi.

Laatst bewerkt:
Ik ben verliefd :angel: En wel op de Fuego :p WAT een plaaaaaaatje is dit! Schitterend uitgewerkte single shot! Ja, de tail van die witte uit het Buurtassortiment is dikker, maar dat is geen single shot en komt vaak maar drie meter hoog. Deze Fuego is mooi gekleurd en met een toffe rode blink mine. Hij stijgt maar door en de doffe lift is ook mooi meegenomen. Uitstekend geschikt voor de creatievelingen onder ons. Ben blij dat Stefan en Jappy er een stel hadden, want dit had ik niet willen missen.

heeft de gelderse ijzerhandel ze dan niet????

Weet ik niet. Ik heb in een totaal andere regio van het land mijn jaarwisseling gevierd en inkopen gedaan.

Ook deze gebruik in mijn show. Vanaf 3:02 zijn er twee tail cakes van het Rubro Buurtassortiment bezig en op 3:24 komen daar 2 Fuego's kruislinks bij. Let vooral ook op de reacties!

::

Back
Bovenaan