[Dynasty] Fuego

Echt een topper. Denk dat ik nog geen consumenten single shot gezien heb die zo goede tail heeft met mooi mine eronder. Echt heel gaaf om deze te gaan timen:wink:. in een showtje o.i.d.
Hij is inderdaad niet goepkoop, maar ik vind hem zeker zijn geld waard.

jip een Rete geile singelshot! deze gaat mee..
yeah 6 in een waaier .. dan wat knal singelshots en dan weer deze..

jaa projectjes projectjes !

als je een 15 shots waaier cake voor 23.95 te duur vindt, dan is een 6 schots waaier voor over de 30 euro nog veel duurder ;-)
greetzz

niet te vergelijken.. dit is een singelshot van sublime kwaliteit.
zie het als een show time mine achtige product..

in een show mistaat deze zeker niet!
ook niet als het 30e kost voor 6 schoten..

btw een waaier van 15sh alla crackling chry is niet te vergelijken met welke singel shot dan ook!

Heb jij ooit een 6 schot waaier gezien op de NL markt met 300gram kruit?
Juist.. ja:wink:

Qua kwaliteit wel, maar de Fuego is toch in alle opzichten wat krachtiger. Wat niet zo gek is natuurlijk.

13462644.79c3e9b6.560.jpg

Geweldig mooie single shot.
Op film ziet hij er prachtig uit.
Goede zet van Wolff!

als je dit ziet, weet je ook een klein beetje wat je misschien kunt verwachten van een 50 gram tubes in de event display van rubro.

Vinden jullie dit eerlijk 5,95 waard? Ik moet echt wel 10 keer nadenken of teveel geld hebben om deze single shot te kopen. Bizar prijzig , maar dat is mijn mening natuurlijk.

Bizar prijzig? Dit ding is zijn prijs gewoon dubbel en dwars waard! :) Moet je zien hoe helder en hoe lekker lang alles blijft hangen!

Eerste nieuwe product dat ik zie van Wolff dit jaar en ik ben onder de indruk. Op de film een erg mooi uitgevoerde mine. Heb vorig jaar de Showtime mines gehad maar op het eerste gezicht ziet deze er beter uit.

Mooi product zeg en goede zet dat ze er geen boeket achteraan hebben geplakt.
Heel wat leuke projecten mee te verzinnen! Vind dit meer zijn geld waard dan een showtime-mine.

Back
Bovenaan