[Dynasty] Daybreak

Goede verwoording 200mm. Waarom ze Le Mans zo hebben veranderd vind ik echt onbegrijpelijk trouwens..

Inderdaad een totaal verkeerde zet... daarom ben ik ook zo blij dat dit mooie blok is terug gekomen.

gr

Heerlijk cake! Wolff weet bijna altijd de juiste snaar te raken! En dat voor een schappelijke prijs.

Hoezo vind iedereen het en schappelijke prijs? ik vind hem best aan de "dure" kant voor een 200grams cake met 16shots, maar ga hem wel aanschaffen, mede door de vele positieve reacties.

Ik vind het een leuke cake. De spinning tails zijn erg goed. Harde burst knallen alleen het boeket is niet helemaal mooi. Ik vind hem wel een beetje prijzig, maar wel jammer dat hij niet te koop is bij mij.

Nog een mooi straatfilmpje van de Daybreak
Met dank aan Roy (Grouver)

Roy-vuurwerk 2008/2009 - Daybreak

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoe zit het met de blauwe en rode peony's zijn die in het echt wel te zien? Op de filmpjes kan ik ze niet echt terugvinden namelijk.

Afgelopen dinsdag gezien bij de demo in Naarden.
Een top cake met redelijk grote effecten en een goede burstknal.

oke bedankt voor je advies...

op een gegeven moment kijk je er te lang naar, en moet je een gewoon een beslissing nemen.

Tijdens de demo in Rotterdam sprong deze er voor mij echt uit met z'n harde knallen. Ook de spinning tails zijn mooi om te zien, de boeketten zijn goed. Vond deze een stuk harder knallen dan die van Royal met de spinning tails. Als je twijfelt, koop deze jongen want je krijgt er spijt van als je hem laat staan!

Nou ik had vorig jaar stars over paris, ik zou het wel weten, die stars over paris is weinig aan hoor!

Back
Bovenaan