[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

KAK! Heb er ook eentje afgestoken en inderdaad dikke bagger (2012 versie). Helaas, dit was mijn favoriete stukkie vuurwerk..

Heb gelukkig een karton van de 2010 versie gekocht met Art nr. 939/10 dit staat ook op de doos zelf dus als je 939/11 ziet staan op het karton laten staan :wink: Valt me wel op dat de binnenkant van de vuurpijl gewoon van plastic is.. dacht iets anders gelezen te hebben. De 2010 versie weegt ongeveer 33 gram per pijl de 2011 versie is waarschijnlijk lichter.

Laatst bewerkt:
Heb gelukkig een karton van de 2010 versie gekocht met Art nr. 939/10 dit staat ook op de doos zelf dus als je 939/11 ziet staan op het karton laten staan :wink: Valt me wel op dat de binnenkant van de vuurpijl gewoon van plastic is.. dacht iets anders gelezen te hebben. De 2010 versie weegt ongeveer 33 gram per pijl de 2011 versie is waarschijnlijk lichter.

Op het label van de pijl staat 18gram kruit. (2011) versie. Dit is bijna de helft minder:shocked:

beetje belachelijk dan dat je er nog wel hetzelfde als vorige jaren voor mag betalen voor de helft minder aan kruit en meer dan de helft minder aan kwaliteit :( .
Moet die van mij zo ophalen dus ben benieuwd welke versie ik heb gekregen .
Bij de nieuwe versie geld terug vragen ??

Bah , wat een miskoop , net 1 getest . Gil is minder schel en lang en komt nog niet half zo hoog als de oude versie .

Laatst bewerkt:
Fluitpijl der fluitpijlen, als je een goeie jaargang hebt. Zonet vergeleken met een hele zwik andere (ook nieuwe) en deze wint nog altijd met gemak, met overmacht.

wat een slechte pijlen idd, snel opgestookt, gelukkig ook maar 1 pakje aangeschaft.
gewoon bagger.

Ja K0enn op de site van goedkopervuurwerk stond nog wel de goede??????? Maar toen ik me bestelling op ging halen zag ik het al. Zat er zelfs eentje bij die nog geen 5 meter hoog ging en op een voorbij rijdende auto terecht kwam. Bestuurster boos en terecht. Maar je moet er wel weer weten uit te ***len. Bedankt Dynasty.:frusty:

Hier had ik ook 2012 versie, en was inderdaad slecht vergeleken met de 2010 die ik vorig jaar had.
Is ook niet een beetje slechter nee veel slechter.
Ik koop deze pijlen niet meer, weet er iemand wat een waardige vervanger is voor deze pijlen ?

Hier had ik ook 2012 versie, en was inderdaad slecht vergeleken met de 2010 die ik vorig jaar had.
Ik koop deze pijlen niet meer, weet er iemand wat een waardige vervanger is voor deze pijlen ?

Zijn er niet, wel kun je potten kopen met een dergelijk effect. Neem de sky symphony van wolff

Ik had nog een goed pakje liggen, en had dit jaar ook voor het eerst de Ghost King single shot van Rubro. De fluit is welliswaar niet zo hard als de oude cruiserockets, maar het effect en de duur zijn precies hetzelfde!

Ik had dit jaar één pak 2011 versie van de Rijswijkse Vuurwerkhal, leuk, maar ik wil die van vroegâh weer terug.

Dus, heren van Wolff Vuurwerk, bij deze vraag ik u om de kwaliteitscontrole op te schroeven, net als de kwaliteit van deze pijlen. Want als dit product illustreert hoe u met uw producten om kan gaan, is dat geen goede indicator voor de toekomst.

Dit is al het tweede jaar op rij dat ze zo slecht zijn. Ik denk niet dat het oude niveau van de pijlen nog gehaald zal worden. Ik koop ze in ieder geval niet meer.

We hadden nog een aantal pakjes van 2010 in de bunker liggen. Die heb ik aan mijn dochter gegeven (9jaar) Die heeft ze afgestoken onder toezicht met vuurwerkbril en vond ze fantastisch. Ik vond ze ook leuke maar heb vooral van mijn dochter genoten.

(Waarschijnlijk stond ik er net zo bij als haar toen in de red dragon en de gold dragon gelijktijdig doorgelont afschoot)

Back
Bovenaan