[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Ik denk de reden ontdekt te hebben waarom de 2011 batch zo slecht is.
De vroegere versie's waren gemaakt zoals een standaard vuurpijl gemaakt is.
Kartonnen huls, met de moter een de kruitlading er in.

Van de 2011 batch, heb ik ontdekt dat de raket uit een plastic container achtig iets bestaat.
Met ander woorden er zit een heel mooi etiket om heen, maar als je dat etiket weghaald, hoe een plastic pil vormig ding over.
Hier zit alle kruitlading in, dus de pijl is compleet anders dan de vroegere versies.

Ik sla ze even een jaartje over, ik heb 2 van die andere gil en fluit pijlen pakketten besteld.

Laatst bewerkt:
Iemand enig idee of deze pijlen nog in den haag of omgeving te vinden zijn ?? Kan ze in geen enkele folder die ik heb terug vinden en ook niet meer bij de verkooppunten van vorig jaar :(

Bedankt , deze zijn ook wel leuk maar dat triple effect en de hoogte vind ik van de cruise rockets wel beter . Denk dat dit een jaar zonder word , helaas :(

Het label hier onder is van de goede versie, als het groen donkerder is is het de slechte versie. De verpakking is als ik me niet vergis ook een stuk donkerder. Jammer, maar het is niet de eerste keer dat een goed product waar iedereen blij van werd is verprutst. Ik sla ze over, helaas.

Bekijk bijlage 9496
is 't ook niet gewoon aan jaartal te zien, zoals hier art.nr.939/08; dus deze is van 2008? En dan moet je dus met /11 níet hebben...? Quatsch oder was?

Ik citeer mezelf maar even voor Richard :wink:
Hoe kun je het verschil op de verpakking zien? Kijk op het doosje onder de streepjescode. Het is even zoeken en moeilijk te lezen, maar er staat "Art. nr. 1939/2011" waarbij die laatste vier cijfers uiteraard voor het productiejaar staat. Ook op elke afzonderlijke pijl staat deze notatie. Mijd dus deze versie!

Als het goed is , heeft vuurwerk orthen ook gewoon de goede versie. Ik heb 6 pakken besteld en ga toch echt 2 pakken insealen en vochtvrij bewaren. Als deze nooit meer op de markt komen dan ben ik over 10 jaar blij dat ik ze heb !

Kan iemand mij vertellen hoe lang de stokken zijn van de Cruise Rockets? dus de lengte, dit ivm het maken van een pijlenrek :)

Of kan iemand mij advies geven over de meest geschikte lengte die ik kan aanhouden voor de buisjes waar de pijlen ingaan?

Tijdens de productraining die we van Wolff gehad hebben in november, werd mij verteld dat de pijlen weer goed zouden presteren. Hetzelfde geld voor de Silver Salute. Geen gevaarlijke situaties meer, waren zijn woorden.

we zullen zien!

Hey Groningers! Sjoerd van De Donderslag heeft ze in de losse verkoop (of voorbestelling in de winkel) in de aanbieding voor €4 en ja, een goeie versie namelijk uit 2008 nog :D

Back
Bovenaan