Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt het dat ik geen topic kan vinden over de 100k van Salon Roger?
Ik zoek deze namelijk omdat ik de verschillende meningen eens wil zien.
Je bedoelt de rol die niet meer is opgerold.
Ik denk dat je moet wachten tot 01-01-14, want deze is dit jaar pas te koop.
Ooh oke, had er namelijk een weg gestookt en wou me mening over de rol geven...
T809 is een algemene benaming. 14kg zijn de goeie rollen
Gr. Hindoe
De nieuwe 100k van salon roger die uit 3 delen bestaat knalde erg lekker! Tempo was ook prima, alleen de eindbom is erg klein en viel me erg tegen. Ik vind dat een goede eindbom goed moet opvallen en dus lekker hard moet zijn, maar dat was bij deze niet het gevak. Verder een top mat!
De nieuwe 100k van salon roger die uit 3 delen bestaat knalde erg lekker! Tempo was ook prima, alleen de eindbom is erg klein en viel me erg tegen. Ik vind dat een goede eindbom goed moet opvallen en dus lekker hard moet zijn, maar dat was bij deze niet het gevak. Verder een top mat!
Had ook een explode 100k maar bij die was het tempo erg traag, wel had deze een goede eindbom en hij bestaat uit een deel. En dat vind ik wel lekker voor als je hem gaat ophangen.
Hmm is deze dan veel veranderd met 3/4jaar terug? Ik had deze namelijk 3/4jaar terug en toen knalde de eindbom behoorlijk hard :O!
klopt had die ook van triplex ging goed hard heb wel op film staan zal binekort plaatsen en gelijk al weer paar liggen voor 2015Ik had dit jaar een 100K van het merk Triplex. Deze was ouderwets goed kan ik vertellen. Heb er geen foto's van of gefilmd, maar het tempo was netjes, niet te langzaam en niet te snel, goede klappen en een fatsoenlijke en degelijke eindbom![]()