[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Zag hem hier nog niet staan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het rek:

2h4je2p.jpg

Mooi rek, doet me denken aan die van Vis.
Eigenlijk moet je zoiets in de avond doen, zie je die tails tenminste.

Ik heb deze vorig jaar ook gehad. Ik moet zeggen dat ik positief verrast was. Lekkere schelle fluit en het 3-trap element vindt ik echt heel erg goed. Ze komen dit jaar zeker weer in de collectie, echt top pijlen.

Hieronder een filmpje van mij: de eerste drie pijlen zijn de Cruise Rockets ;)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dan is de prijs toch maar 30 cent gestegen, toch?
Ik vind het in ieder geval nog een mooie prijs voor deze geweldige pijlen.

ga ze dit jaar voor het eerst halen, ben erg benieuwd maar als ik het zo op films zie en alle reacties kan het niet teleurstellend zijn! :D

Als ze dit jaar hier in de buurt verkocht worden koop ik er zeker een paar pakken van , hier is wel een Wolff dealer maar die had vorig jaar alleen SunWarriors en verder geen andere pijlen van Wolff

Helaas:
Ik heb hier de 2010 en de 2011 versie liggen. De 2010 versie geeft de vertrouwde lange keiharde drietraps fluit, 2011 is een veel kortere en rauwere "schreeuw", die overigens nog wel erg hard is, misschien zelfs wel wat harder. Het 3-traps effect is ook zo goed als weg.
Ook is de 2011 versie zo'n 8 gram lichter per pijl (behoorlijk wat op een totaalgewicht van +- 32 gram)

Ik hoop dat ze in 2012 weer worden als "vroeger" want zoals ze nu zijn zijn het totaal andere pijlen, die voor mij het geld iig niet meer waard zijn.

Laatst bewerkt:
Heb meerdere pakken en merk dat de ene pak slecht 1 fluit geeft, of heel snel achter elkaar de 3 fluiten. En bij het andere pak zit dan weer een erg lange 3 traps fluit.

Beetje jammer vind ik het en ook zeer gevaarlijk, want de gene met snelle 3 traps fluit of 1 fluit die komen niet hoog!

Voor de rest zijn het echt beste pijlen, had wel iets meer verwacht maar ze doen het lekker hoor! Geen pijn aan de oren iedergeval zoals iedereen altijd zei.

Helaas:
Ik heb hier de 2010 en de 2011 versie liggen. De 2010 versie geeft de vertrouwde lange keiharde drietraps fluit, 2011 is een veel kortere en rauwere "schreeuw", die overigens nog wel erg hard is, misschien zelfs wel wat harder. Het 3-traps effect is ook zo goed als weg.
Ook is de 2011 versie zo'n 8 gram lichter per pijl (behoorlijk wat op een totaalgewicht van +- 32 gram)

Ik hoop dat ze in 2012 weer worden als "vroeger" want zoals ze nu zijn zijn het totaal andere pijlen, die voor mij het geld iig niet meer waard zijn.

Ik hoor ze hier in de buurt wel omhoog gaan en ze gaan lang niet zo lang en hoog en duidelijk drietraps als ze altijd deden...slechte batches, slecht productiejaar of in negatieve zin aangepaste receptuur? Volgend jaar zal 't moeten uitwijzen of er weer een topproduct is verslechterd of niet...

Back
Bovenaan