[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Hele zooi fluitpijlen vergeleken vanochtend, en deze is nog immer de winnaar (had geen oude Screaming Girls, noch Schwiegermutters) met die kei- en keiharde gil (die je net zo hard, maar korter vindt in de Big Whistling Rockets van BKV/Cafferata) die zoooooooo hoog gaat én dan nog crackling. Supertoppijlen, onovertroffen.

Net een afgestoken. Wat een herrie. Ik stond er een meter of twee vanaf en ben zowat doof! Wat een pijlen! :)

Wat een wereld pijlen zijn dit zeg, ik stond met verbazing naar de 3 etappes fluit te kijken met als toegift een klein cracling boeketje. jammer dat ik er maar 6 heb gekocht :shocked::sad:

Woooow, ik heb deze als vervanger gehad van de sun warrior rocket, maar wat een gekreis. Egt geweldig. Tog ga ik liever voor sun warrior. Omdat die ook knal hebben.

Maar wel prachtpijlen hoor :)

De kwaliteit van het filmpje is niet al te best. De herrie van de pijlen wel daarentegen.:D Na afloop heb ik zo'n 10 minuten last gehad van jeukende oren.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een pijlen! Het gekrijs doet gewoon pijn aan de oren, volgend jaar minstens 2 of 3 pakjes ipv 1. Het publiek vond het minder leuk want die stonden in de rook en konden mij niet eens meer zien :p

Had deze pijlen nooit eerder gehad, maar dit jaar 3 pakketjes.
Sow.. dat is nog eens wat ze noemen een fluit:p
Om gewoon hoofdpijn van te krijgen zeg:p geweldige pijltjes dit!

Met meerdere tegelijk vervormt het geluid zelfs in je oren, zo hard gaan die dingen. Doet me denken aan de Diamond Screamer (van Diamond Collection) jaren geleden.

Toppers. Dit keer slechts een pakket, maar volgend jaar gaan dat er zeker 5 a 6 worden.
Hele rauwe gillers voor een klein prijsje.

Had deze voor het eerst dit jaar, maar volgend jaar komen ze er zeker weer! Mooie 3-trapsfluit die goed te horen is, en daarna nog een klein crackling boeketje. De scream is erg luid.

Had deze voor het eerst dit jaar, maar volgend jaar komen ze er zeker weer! Mooie 3-trapsfluit die goed te horen is, en daarna nog een klein crackling boeketje. De scream is erg luid.

Ik had ze dit jaar ook voor het eerst, en bij mij komen ze ook zeker weer. Echt een harde fluit komt eraf, en hij gaat lekker hoog. Voor die lage prijs zeker goed te doen.

Back
Bovenaan