[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

3 traps fluitpijltje van Wolff, met goede fluit en leuk crackling boeketje
met dank aan supremegandalf voor het filmpje

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

beetje prijzig hoor, een euro per pijl. Vroeger gingen de kleine upupup pijltjes net zo goed, voor een fractie van de prijs. Ook dezen fluiten best goed, en de zilveren tail maakt 'm vooral leuk. Maar ja, die prijs vind ik dus té. Kost tegenwoordig blijkbaar veel om een goed triple fluitpijltje te maken.

@Richardus
Relatief misschien duur, maar realiseer je wel dat de fluit van deze Cruise rocket steviger is dan die van de befaamde up-up-up pijltjes. Een dikkere huls kan immers meer herrie maken. Daarnaast heeft deze pijl een staartje en gaat ie verder dan de kleinere 3up pijlen. De fluit is te vergelijken met een enkel schot uit de Sky Symphony cake van Beko. (ook een topper, naar mijn mening).

Cameo

Deze pijl gaat behoorlijk hoog! Bij mij gaven alle zes de pijlen bij iedere overgang naar een andere toon een crackling ''wolkje''. Dit is een erg leuk effect. Toen ik de eerste aanstak stond ik er nog geen halve meter vandaan, dan is de gil erg hard! Dat zijn ze van een paar meter afstand nog steeds. Het geld zijn ze zeker waard.

Ik had deze pijlen voor het eerst, en tja, ik heb er bijna geen woorden voor. Echt schitterende dingen. Ook gaan ze superhoog, met nog een leuke crackling.

Een waardige vervanger voor de screaming girls van Evuco, die ik niet meer kon krijgen, en die er wellicht helemaal uit gaan.

Superdingen dit, en wellicht dé verrassende topper van dit jaar voor mij. Een loeiharde oorverdovende krijsfluit, die in drie telkens evenlange trappen heel hoog doorstijgt, om op 't laatst óók nog 'ns heel droog er glitterende crackling achteraan te gooien. Ongelooflijk wat een topkwaliteit.

Super pijlen dit. Keiharde fluit en goede prijs. Goede vervanger voor de crazy screamer van Hardix, zelfde effect. Toppertjes hoor, volgend jaar flink inslaan :D

Precies zoals ik verwachtte: Geweldige pijlen. Absolute aanradars. Zowel voor overdag als 's avonds. Ze gaan ontzettend hoog, en dan na de gil komt er ook nog ineens een loeiharde crackling te voorschijn!

Ik had 2 doosjes van deze pijlen.
Wat een krijs komt er van af zeg.
Gewoon oorverdovend, heerlijk gewoon.
En na de drie veranderde fluit een crackling effect, super gewoon.

deze pijlen doen me aan de americaanse zelfbouw dingen denken!
wat een heerlijke dingen!
ben echt verlieft op deze pijltjes!
had 8 pakken en ze zijn me niet gaan vervelen en dat is een groot plus punt!

Voor de afwisseling zijn dit zeker geniale pijlen! Ik had zelf geen tijd om twee doosjes te halen bij een winkel, terwijl dat wel op mijn planning stond. Maar gelukkig hadden stookmaatjes deze pijltjes wél aangeschaft. T€ring! Wat een gekrijs! Vooral die eerste krijs is echt loei- en loeihard. Daarna klimmen de pijlen nog verder de lucht in, om zo een duizelingwekkende hoogte te bereiken.
Aanrader!

Ik heb deze steeds per 2 afgestoken, volgend jaar toch maar een paar pakjes extra erbij kopen, een mooie tail en een oorverdovende krijs, de perfecte combie!

WOW...wat een pijlen waren dit zeg. Die gil is echt niet normaal en wat komen ze hoog. Wat mij betreft echt een topper en volgend jaar stuk meer op mijn lijstje.

WOW...wat een pijlen waren dit zeg. Die gil is echt niet normaal en wat komen ze hoog. Wat mij betreft echt een topper en volgend jaar stuk meer op mijn lijstje.

Helemaal mee eens. Ik had gehoord dat ze heel goed gingen, dus had ze ook 3 maal gekocht. Nou, heb er spijt van dat ik er maar 3 had.. Volgend jaarwisseling zeker een paar pakken meer. Deze pijlen vlogen echt heel hoog (dan had ik misschien wel hoge verwachtingen, maar dit ging letterlijk hoog...).

Ik vond ze dit jaar net zo goed als de andere jaren. Lekkere harde gil met 3x crackling. Dat zijn nou echt stukken vuurwerk die iets speciaals hebben. Ik heb er weer te weinig gekocht dit jaar. Maar ze zijn er zeker dit jaar weer bij! Zo heel duur zijn ze ook weer niet! :D

Er waren pijlen bij die door de wind soms horizontaal vlogen. :shocked: Dan zie je goed dat na ieder cracklingwolkje hij stuwkracht geeft. :bye:

Back
Bovenaan