[Dynasty] Cape Town

Op het laatste filmpje valt hij dan wel weer enigszins mee, maar bijzonder is hij absoluut niet...Jammer, alweer een tegenvaller, is niet de eerste dit jaar. Na de city lights ook deze toch maar even de lijst af halen/al gedane bestelling aanpassen vrees ik.

Op de laatste film herken ik de capetown niet erin,zoals ik m al een aantal keer heb gezien. Maar wellicht is het daarbij nog een goede cake.

Verhaal met de Dragsters lijkt zich te herhalen, of niet dan. Toen was die pot bij de demo in september geweldig, maar bleek toch niet zo goed te zijn.
Deze pot ziet er ook echt niet uit als het filmpje van vuurwerktoko, maar ook niet als het filmpje van VWC op de Wolff demo. Jammer hoor, van die groene ring op het laatst is weinig te bekennen, effecten zijn over het algemeen slordiger...
Ik wilde eigenlijk vanavond bestellen, maar nu begin ik weer te twijfelen...

ben een beetje pissed op Wolff.
Zag op de demo van vanavond dat deze cake totaal anders was dan degeen die op de demo van Wolff zelf stond te blaffen. (geen 5 nette sterren meer met goede witte blink)

Wolff demo was dus een sample.

Had er al 2 besteld, maar die geef ik wel aan m'n broer ofzo.

Ik zou me als winkelier ook flink genaaid voelen zeg, als ik andere cakes kreeg als die op de demo worden gepresenteerd!

Schrap gerust van jullie lijstjes, want dit is gewoon een kudtstreek van Wolff!

Laatst bewerkt door een moderator:
Op de demo van Den Bleker viel het mij ook al op en snapte ik alle lof over deze cake niet. Maar dat blijkt dus bij zo'n beetje elke demo het geval te zijn.

M'n ouders vinden hem wel mooi, dus hij komt hier wel op de straat, maar niet van mijn budget.

Bij de Demo presteerde Deze Cake zoals het hoorde!
Maar nu ik de laatste Filmpjes kijk schrik ik echt!

Ik Weet niet maar goed is anders!
Maar om meteen Dramatisch te doen is ook overdreven!
13,50 is zelfs nog acceptabel bij de mindere cake!

Deze heb ik voorbij zien komen in Zoetermeer en ik vraag mij toch echt af waarom deze in mijn beleving zo matig was. Grootte van het boeket was op zich wel okee, maar de rest voldeed in de verste verte niet aan de filmpjes die eerder zijn verschenen.

Hopelijk krijgt iedereen die al besteld heeft in ieder geval de goede versie. Het zou echt jammer zijn wanneer de andere versie geleverd zou worden.

Bij de Demo presteerde Deze Cake zoals het hoorde!
Maar nu ik de laatste Filmpjes kijk schrik ik echt!

Ik Weet niet maar goed is anders!
Maar om meteen Dramatisch te doen is ook overdreven!
13,50 is zelfs nog acceptabel bij de mindere cake!

Daar heb je wel een punt, maar het is jammer dat deze cake veel minder goed presteert dan het China filmpje, maar ook minder dan in september.
Het is geen slechte cake voor deze prijs, maar zo zijn er meer. En niet alleen van Wolff.
Ik vind deze bijvoorbeeld niet zo goed als Battle (de 2008-versie), want dat potje was gewoon echt goedkoop. Nu heb je een potje die je bij meerdere merken vindt.

Maarja, misschien valt het toch mee in de straat.

Yup, met een leuke korting kost dit potje (veel) minder dan 10euro, ach wat kan er dan nog fout aan zijn :wink:? Jammer dat ie inderdaad niet zo goed is als eerst gedacht, maarja gelukkig kost ie niet zoveel als de dragsters toendertijd.

ben een beetje pissed op Wolff.
Zag op de demo van vanavond dat deze cake totaal anders was dan degeen die op de demo van Wolff zelf stond te blaffen. (geen 5 nette sterren meer met goede witte blink)

Wolff demo was dus een sample.

Had er al 2 besteld, maar die geef ik wel aan m'n broer ofzo.

Ik zou me als winkelier ook flink genaaid voelen zeg, als ik andere cakes kreeg als die op de demo worden gepresenteerd!

Schrap gerust van jullie lijstjes, want dit is gewoon een kudtstreek van Wolff!

Je kan niet alle schuld op Wolff afschuiven.. Zij zien in China het product en zij vinden dit dan een geschikt product voor in hun assortiment. Vervolgens wordt hij in Nederland nogmaals getest en blijkt het gewoon een top product te zijn. Wolff kan in princiepe verwachten van de fabrikant dat de sample hetzelfde is als het ware product. Daarom vind ik dat niet Wolff hier schuldig aan is, maar de fabrikant. En Wolff kennende zullen zij er alles aan doen om dit product volgend jaar wel naar wens te laten maken!:)

Op de demo in Tiel van 4 december presteerde deze gewoon zoals op het filmpje in de startpost, zowel tijdens de demo als in de finale waar die met 3 tegelijk werd geschoten... Hopen op een levering uit de goede batch dus :wink:. Heb er 2 besteld namelijk!

Op de demo in Tiel van 4 december presteerde deze gewoon zoals op het filmpje in de startpost, zowel tijdens de demo als in de finale waar die met 3 tegelijk werd geschoten... Hopen op een levering uit de goede batch dus :wink:. Heb er 2 besteld namelijk!

Volgens mij is in dat weekend de juiste batch binnen gekomen bij Wolff, dus het kan zijn dat er een sample geschoten is.

Gisteren ook op de demo gezien, vind het een goede cake maar mijn verwachtingen waren horen door het filmpje van de demo van Wolff zelf.
Niet te min, voor de prijs was het nog een leuke cake! :)

Ook op de demo in Deventer op het vuurwerkplein gezien.
Na het zien van eerder filmmateriaal was ik toch benieuwd.

Wat een tegenvaller, stelt niet veel voor, geen grote boeketten met harde knal. Een gemiddeld produkt, ook gezien de prijs.
Ik heb 'm geschrapt.

Ik heb hem besteld voor 11.50, ik twijfel er geen moment aan dat ik geen waar voor mijn geld krijg. Het is een ongelooflijk goedkope cake met redelijke bursts die ook nog best lang doorgaat ook. Zonder twijfel een topproduct met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

vond het na het zien van het productie filmpje gelijk een mooi product. alleen word je door dat filmpje flink op het verkeerde spoor gezet. na het in real life gezien te hebben heb ik hem gelijk geschrapt. naar mijn idee echt 10X niks. van de 5sterren in een vijfhoek zoals op het productie filmpje was niks van terug te zien. nu waren het er 10 die naar beneden vielen. kijk maar op het filmpje wat ik gemaakt heb op de demo van Mantel-tweewielers, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mensen kunnen ook wel overdrijven zeg, het is nog steeds een leuke cake, minder dan op de eerste filmpjes maar dat zijn we wel gewend inmiddels van de Chinezen.
Met 12 gram per schot en een leuke vvk korting is dit gewoon een prima budget cake.

ik zei inderdaad het is 10X niks, maar het is niet zo bedoeld meer een uitspraak van dat je flink gen***d word door dat productie filmpje. het blijft inderdaad een leuk potje voor dat geld. het klopt ook dat productie filmpjes vaak veel mooier/beter zijn. alleen bij deze is het wel een soort van uit de hand gelopen.
omdat ik net voor de demo nog snel naar het productie filmpje had gekeken en er verder nog niet veel vanaf wist sta je daar op de demo raar op je lijstje te kijken dacht echt dat ze de verkeerde cake aangestoken hadden.
maar verder is het een erg leuk potje en koop hem misschien nog wel om de avond mee door te komen. maar zeker niet voor 12uur.

Back
Bovenaan