[Dynasty] Brilliant Box

Ik ga dit pakket,Samen met mijn pa om 24:00 door de lont jagen,Ik krijg er steeds meer zin in,En kijk dus erg uit naar de filmpjes en de prijs.

hmm ziet er allemaal mooi uit. Dit pakket moet me denken aan de T-bone Box van Lesli vuurwerk en de Big box van de ludi collectie ( B&W ) overgens zit er wel een behoorlijk prijs verschil tussen beiden ongeveer 90 euro. Maar dat tenzijde. Ik schat daarom de prijs van dit pakket zo rond de 140 euro.

Btw: Om de dag naar de adviesprijs vragen heeft ook geen zin. Vertrouw der maar op dat als de prijs bekent is de mannen van vuurwerkcrew het direct door geven:D

Laatst bewerkt:
advies verkoopprijs van deze schoonheid wordt 150,-
dat is 25 euro meer als de Dynasty Gold Box

toppertje van een prijs toch?

het klinkt interessant :D Maar ik oordeel nog niets... Ik wil eerst een product video zien voordat ik een oordeel over de prijs/kwaliteit ga geven. Maar zeker wel iets om in de gaten te houden ;)

waar heb je dit vandaan?
had liever gehad dat deze 200 euro kosten dan leek het me toch een aantrekkelijker pakket maar goed eerst de filmpjes maar is afwachten :)

Hele mooie prijs Lucas, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.!!!
We praten hier wel over 11 cake,s.
Omgerekend dan 12/13 euro per cake voor minimaal 200 gram.
Zo goedkoop krijg je ze echt nergens.!!!!
Kijk uit naar filmpjes, maar de eerste berichten klinken veel belovend zeg.

Laatst bewerkt:

Rio de Janeiro viel tegen qua prijs, maar deze prijs ligt totaal onder mijn verwachting! Had zelf het dubbele verwacht.
Ben heel benieuwd hoe dit pakket er uit zien in het echt :)

dank je fred!

we zijn echt zo druk bezig met alles op orde maken nu, want ik wil ook de filmpjes zo snel mogelijk op de website hebben van wolff.. nog even geduld

ik ben zelf een liefhebber en ik had absoluut niet verwacht dat deze potten wel zo mooi zijn op de film. je hebt 1 met fanshape boeketten en sommige ook met gouden regen. het is gewoon niet iets wat je verwacht. je verwacht meer een paar knallen en sterren die niet te zien zijn, maar van dit pakket kun je echt spreken van een ware cake-pakket! ik ga deze denk ik zelf ook nemen voor mijn eigen collectie. is een heerlijk pakket!

groetjes,

Hij denkt waarschijnlijk dat het dan beter is ofzo. Firefreak1989 als je een pakket wil van 200 euro koop dan de T-bone box van lesli.

Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij een zeer nette prijs voor dit pakket. Zoals in eerdere posts had ik gedacht dat dit pakket duurder zou worden, maar dit valt nog reuze mee. Vermoed dat dit één van de beste pakketten, zeker voor deze prijs, in Nederland is.

Met deze prijs zou dit pakket zelfs nog binnen mijn budget passen, alhoewel ik denk dat ik toch losse potten ga kopen. Vind het gewoon leuker om zelf iets samen te stellen, maar het lijkt mij wel een geweldig pakket.

Laatst bewerkt:
Wat een topper van een prijs,Ik ben er erg blij mee,Complimenten aan wolff,Kijk uit naar de beelden,Om te zien wat ze in de tubes hebben gestopt,Een effect is gouden regen las ik,Dus het geheel past goed,In de rest van mijn collectie.

waar heb je dit vandaan?
had liever gehad dat deze 200 euro kosten dan leek het me toch een aantrekkelijker pakket maar goed eerst de filmpjes maar is afwachten :)

Ik doe je een groot plezier.
Je mag hem van mij voor 200 euro overnemen als je er dan een beter gevoel bij hebt :bonk:

Wolff is weer goed bezig. dit pakket oogt goed. en is volgens mij ook prima om hier vanaf 0.00 uur mee te stoeien. dit pakket komt zeker op mijn lijst te staan. ik stap denk ik dit jaar geheel over op wolff.

dag dames :D

ben erg blij om al die positieve reactie te horen, daar zijn wij van Wolff Vuurwerk echt super blij mee uiteraard, daar doen we het ook voor!

Wolff is doorgaans bezig met het op zoek naar vuurwerk wat goed in prijs kwaliteit doet. we hebben dit jaar met de brilliant box ook een serieuze stap genomen in de cakes-reeks. in dit pakket zit er absoluut geen onzin. geen tijd voor fonteinen of vuurpijlen die maar half gevuld zijn. dit pakket is gewoon goed gevuld met echte cakes met burst en boeketten en geen "staartjes". voor iemand die een max budget heeft van 150 euro, heb je hier een complete avond. voor iemand met een hoger budget, heb je een absoluut goeie aanvulling op je collectie.

de filmpjes komen op vuurwerktoko, tegelijk met de rest.
geduld:)

Zo had ik het nog niet bekeken. even de filmpjes afwachten en als het bevalt word dit een leuke aanvulling voor de aaf collectie.

Back
Bovenaan