[Dynasty] Battle

Goed gezien NederlandsVuurwerk.
Zo hoort de Battle te gaan:

http://www.wolff-vuurwerk.com/assortiment/product/id/1865/Batlle

Vuurwerk Tlburg heeft bij het opladen naar zijn eigen you-tube kanaal een fout begaan, een andere verklaring is er niet.

er is nog een verklaring!
zoon 3 jaar geleden had je de eerste versie battle van 500grams.
dat was een blokje die ook in waaier schoot.
daar na is die er uit gegaan en vervangen door deze battle.
dus dat kan het um ook nog zijn:wink:

er is nog een verklaring!
zoon 3 jaar geleden had je de eerste versie battle van 500grams.
dat was een blokje die ook in waaier schoot.
daar na is die er uit gegaan en vervangen door deze battle.
dus dat kan het um ook nog zijn:wink:

Zoiets dacht ik ook al, omdat aan het begin van het filmpje de oude 500grams versie geshowd wordt. En het moeilijk een upload fout kan zijn, omdat dan het hele filmpje verkeerd is gemaakt.
Jammer, ik vind het een hele mooie waaier voor 13 euro! :D

Zoiets dacht ik ook al, omdat aan het begin van het filmpje de oude 500grams versie geshowd wordt. En het moeilijk een upload fout kan zijn, omdat dan het hele filmpje verkeerd is gemaakt.
Jammer, ik vind het een hele mooie waaier voor 13 euro! :D

was toen duurder als 13E
had het afgelope jaar geluk gehad en kreeg 4x deze:D
(rest vooraat bij verhoeven bv in helmond)

Ik had er afgelopen jaar drie. Ééntje had ik normaal afgestoken en twee doorgelont in V-shap. Van één van die Battle potjes die doorgelont was klapte zo uit elkaar nadat er 1 shot was gevuurd. De ander deed het wel gewoon goed. Het zal wel een fabrieksfout zijn geweest. Of omdat het potje op z'n zij in de kofferbak van de auto lag en misschien door het trillen van alle verkeersdrempels een beetje is veranderd van binnen. Maarja, dus weer een wijze les. Houd voldoende afstand!

Edit:

Vraagje, wat zijn de afmetingen ook al weer? Wel handig om te weten voor me doorlont projecten.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of deze weer zo goed is als 2 jaar geleden. Die van vorig jaar was slecht, met een zwart wolff-papiertje op de bovenkant, de goede versie had gewoon rode folie op de bovenkant.

Dan had ik die met het rode folie erover. Ik vond deze echt top.
Was er bij de stars over paris ook zo'n verschil? Ik vond die tegenvallen, en ik weet over die cake zeker dat ik die had met het zwarte folie.

Groet,

Mark

Dat is niet raar. Er is een oude en een nieuwe versie. De oude versie zul je nu hoogstens nog zélden zien, die uit een restvoorraad komen. De nieuwe, kleine versie heeft alleen hetzelfde label, maar heeft voor de rest niks met de oude Battle te maken.

Nou ja, niks... Het is de zelfde pot met de zelfde uitwerkingen, alleen om de een of andere reden is de burst veel zachter en de effecten veel kleiner. Jammer genoeg.
O, en volgens mij was er bij stars over paris geen versie met rode folie.

Edit, sorry, ik heb je verkeerd begrepen. Met oude versie bedoel je die grote battle, zo'n waaier. Die is inderdaad heel zeldzaam.

Vorig jaar 2 keer gehaald!
Ik had er geen spijt van, erg mooie finale vooral, omdat ik ze doorgelont had ;)
Ik ga dit jaar er minstens weer 2 halen!
Een top potje van Wolff, die z'n geld meer dan waard is!

Vorig jaar 2 keer gehaald!
Ik had er geen spijt van, erg mooie finale vooral, omdat ik ze doorgelont had ;)
Ik ga dit jaar er minstens weer 2 halen!
Een top potje van Wolff, die z'n geld meer dan waard is!

Let er op dat er twee versies zijn he! Het kan zo zijn dat jij de oude versie had, die een stuk beter is dan de nieuwe. De oude versie is te herkennen aan het rode folie boven op de cake, en de nieuwe heeft een zwart papiertje met allemaal Dynasty logo's er op!

Back
Bovenaan