[Dynasty] Air Defence

Ik vind hem leuk blijven. Maar ik ben het met je eens Nitraat12 hij is niet meer wat hij geweest is. ondanks dat komen er nog steeds wow geluiden uit het (jonge) publiek:)

Filmpje van de Air Defence geschoten om de demo van Dutch Fireworks:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond hem laatst in Tiel wat minder maar op de demo van Mantel was hij naar mijn idee weer helemaal de oude. De effecten waren weer goed uitgewerkt en de kleuren erg helder en dit maakt hem weer helemaal goed.

hier het filmpje van de Air Defence:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtig Cakeje...

13,50€ voor betaald en gewoon super, volgend jaar weer erbij... Leuke afwisseling met de mines trouwens, aardig imponerend.

Aanvullende informatie voor startpost, inclusief originele afbeelding en video

post-1-0-94200900-1300808907_thumb.jpg

Artikelnummer: 1873
Artikelnaam: Air Defence
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: 1250 Gram
Netto Kruitgewicht: 196 Gram
Aantal Schoten: 14 Schoten
Effectomschrijving: krachtpatser met felle bursts en mooie mijn-effecten
Tijdsduur: 30 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 12/1
Richtprijs: €17,80

http://www.youtube.com/watch?v=G8BGNeTiINQ

Als je de versie voor 2011 kan krijgen heb je geluk denk ik,

Op het demo filmpje van mij werd de 2011 versie geschoten en die was erg slecht!

Klopt daar heb je gelijk in, maar dan nog vind ik 'm zelfs op jouw filmpje uniek in zijn soort. Dan mag er alleen geen prijsverhoging op komen, dan laat ik 'm wel staan!

Ik heb hem ergens gezien op een site met het assortiment voor dit jaar voor de prijs van 19 euro... Maar voor de officiële prijs moeten we denk ik bij Wolff zelf wezen. Ik vind hem het in iedergeval niet waard, ook met de huidige prijs niet. Dat kan smaak zijn maar ik denk ook dat er zijn inmiddels ook wel betere cakes zijn, zeker nu met de 25 gram regel.

Back
Bovenaan