[Dynasty] Air Defence

2* Air defence

Wat een goeie pot. Heeft wat weg van Fear Factor van Lesli.
Maar de prijs wint het toch echt. Ook de helderheid is hier goed te checken.
Die verticale strepen op mijn cam heb ik alleen bij hele heldere kleuren.
Dus zeer goed :)

had hem per ongeluk 2x besteld wou 1x maar dat maakte mij echt helemaal niks uit want was een prachtige pot

Blij dat jullie het filmpje mooi vinden! Er mist één schot, mijn moeder dacht na de eerste mine dat hij al was afgelopen namelijk (en zij is degene die filmt :p )

Pyroguy, erg mooi filmpje is dat zeg. :wink:
En wat een geweldige cake is dit zeg, de mines gaan ook echt heel erg hoog. :D

Verrek, mooi potje zeg! Deze was mij nog niet eerder opgevallen. Maar 'ns ff speuren waar ik 'm kan kopen.

Filmpje Air Defence 2009-2010, super mooi potje deze zker gezien de prijs, mooi uitgewerkte mines met boeket in crossetes...toppertje !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt:
echt een top potje dit geweldig.
voor 16,50euro vind ik hem echt goedkoop en heeft hij echt kwaliteits effecten.
verder erg mooie mines en dat geel is ook echt geel wat in deze cake zit. de kleuren komen mooi tot hun recht. en zit er ieder jaar weer bij:)

vond dit laatst op de demo ook weer een erg goed potje met kwaliteitseffecten. en erg mooie kleuren erin verwerkt. zeker een aanrader voor dat geld.

hier mijn filmpje genomen op de demo van mantel, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Afgelopen jaar deze geschoten. Puur genot! Speciale effecten die je niet vaak tegenkomt die goed zijn uitgewerkt! Blijvertje!! :D

Op het filmpje van Thundershow lijken de effecten veel groter dan twee jaar terug. Heb nu alweer spijt dat ik hem niet had afgelopen jaar. Dit jaar komt hij er zeker weten weer bij, ik denk in meervoud :)

Op het filmpje van Thundershow lijken de effecten veel groter dan twee jaar terug. Heb nu alweer spijt dat ik hem niet had afgelopen jaar. Dit jaar komt hij er zeker weten weer bij, ik denk in meervoud :)

Ook de tweede serie lijkt anders dan twee jaar terug toen ik hem voor het laatst had. Nu crossetes met crackling? Blijft gewoon een mooie pot voor echt een goede prijs.

eens ff afwachten wat hij kosten gaat .
en als de prijs mij aanstaat wil ik hem toch eens proberen als hij niet verdwenen is

Ik had hem in 2008 Maiko, toen had de tweede helft van de cake ook al crossettes met crackling, dit is naar mijn weten altijd al zo geweest :)

Kan me niet voorstellen dat ze zo'n toppertje eruit gooien, maarja, je weet het maar nooit.

Ik kan hem mij ook niet anders herinneren dan dat er bij de helft van de boeketten crackling inzit. Het is voor deze prijs zeker een topper.

@Pyroguy: De enige reden die ik kan verzinnen zou de prijs zijn als deze te hoog gaat worden, aangezien Wolff dat redelijk in de gaten houdt.

Back
Bovenaan