Dutch Thunder

heerlijke blokjes!
aangezien ik meer van flash salutes hou, weet ik niet of hij harder of zachter gaat dan de silver salute, want die hebben Ti salutes.
hij ging iig harder dan de belgische nitrate cake van zena die een maat van mij had:)
zelf had ik:

-12x dutch thunder
-1x thunderstruck
-2x aftershock thunder

eind van dit jaar meer,meer en meer van de boven genoemde 3!

Nog wat foto's geschoten de 29ste:

De Dutch Thunder in zijn geheel:
P1010464.jpg

Voorkant:
P1010461.jpg

Achterkant:
P1010462.jpg

Foto's niet overnemen zonder toestemming!

Zijn of gaan deze nog gestookt worden op een demo dit jaar?
Benieuwd of de knal nog net zo goed is als vorig seizoen. Ik vond ze de hardste salute cake!

Zijn of gaan deze nog gestookt worden op een demo dit jaar?
Benieuwd of de knal nog net zo goed is als vorig seizoen. Ik vond ze de hardste salute cake!

Ze zijn weer gestookt op de demo van Hardix 2 weken geleden en men vond het nog steeds een gruwelijke knalcake!

Jammer dat orthen deze niet gaat verkopen dit jaar. Gelukkig dat mijn dealer ze wel verkoopt, alleen is een karton korting bij hun een beetje lastig te regelen. Zijn toch zeer lekkere cake's om door de dag heen te gaan stoken?

Ik heb mij afgelopen o&n heel goed vermaakt overdag met deze blokjes. Knallen als een beer!

Ben wel benieuwd naar de adviesprijs 2012... Zag hem voorbij komen voor 10,95€ en dat lijkt mij wel een hele harde prijsstijging, en ook onnodig!

Stookbaar? Helemaal ja!

Dutch Thunder kost 5 euro, Thunderstruck 10 euro en de Aftershock Thunder 27.25.
Want ik neem aan dat jouw dealer je ook standaard 50% korting geeft?

Vorig jaar gehad, dit jaar weer gehad en ook komend jaar zitten ze er weer bij (mits de prijs niet meer stijgt). Blijft een topper dit qua knallen!

Vorig jaar twee van besteld, later terug gegaan om er nog vier te halen. Nu had ik er weer zes, zolang de prijs ongeveer het zelfde blijft, blijft deze in de collectie

Back
Bovenaan