Dutch Thunder

Ook ik heb deze in mijn 10.00 project afgestoken en was echt verbaasd over de knal, kwam boven matten, sick6 mortieren en wat dan niet meer uit, met gemak.
Echt prima knallen en als ik dat had geweten had ik er heel wat meer gekocht.
aanrader!

Erg goed knalblokje doet niet veel onder de Salute Cake 1, goed product!

Ehh.... weet je dat zeker? :D Eerst lees ik dat ze boven de Thunderking uit knallen en jij hebt het meteen over de Salute Cake 1? :shocked: Ik neem aan dat jij zelf de Salute Cake 1 ook hebt? Maar goed ik heb ook de Dutch Thunder dus ik zal het vanavond wel horen haha, misschien heb je wel gelijk hoor.

Om er toch nog even op terug te komen, ik had gister ook nog even de Dutch Thunder afgestoken. Maar sorry hoor Teun de Dutch Thunder kwam nog niet eens in de buurt van de Salute Cake 1... :)

Om er toch nog even op terug te komen, ik had gister ook nog even de Dutch Thunder afgestoken. Maar sorry hoor Teun de Dutch Thunder kwam nog niet eens in de buurt van de Salute Cake 1... :)

Dit ben ik met jee eens. De S1 knalt doffer o.i.d. Neemt niet weg dat ik dit nog steeds een heerlijke knalbak vind welke ook zeker wel hard knalt.

Blijft lekker dit potje. Niet te vergelijken met de Salute1 cake inderdaad, maar dat is de prijs per shot ook niet. Verder is dit (denk ik) een goede nummer 2 qua hardheid.

Dit ben ik met jee eens. De S1 knalt doffer o.i.d. Neemt niet weg dat ik dit nog steeds een heerlijke knalbak vind welke ook zeker wel hard knalt.

Nee klopt haha ben ik ook met je eens. Maar omdat ik de vergelijking zag met de salute cake 1 wilde ik daar toch even mijn mening over geven. :D

Waarom de vergelijking met de S1? De prijzen en de kwaliteit is gewoon niet te vergelijken!

Dit is voor mij ieder jaar weer eentje die terug komt en zal terugkomen! Wat een topper!
Voor dit geld werkelijk waar een top product!

Heerlijk knalblokkie hoor! Dit jaar weer een paar gehad en wederom dikke kwaliteit.
Absoluut een blijvertje voor de komende jaren :)
Knalt de secret salute en delicious thunder er nog met gemak uit.

Ik hoop het ook, ik kocht deze altijd bij mooij vuurwerk in rijnsburg, maar ik zag deze collectie op de singleshots na niet meer staan

Hoop dat mijn vaste dealer 300mtr verderop nog wat over heeft samen met de Thunderstruck.
Was vorig jaar nog Hardix nu Vuurwerkmania dealer.:)

Back
Bovenaan