Dutch Thunder

Ik hoop het ook, ik kocht deze altijd bij mooij vuurwerk in rijnsburg, maar ik zag deze collectie op de singleshots na niet meer staan

Ik heb er een mailtje naar mooijvuurwerk aan gewaagd, hier de reactie:

Beste Roel,

Klopt, bij Mooijvuurwerk hebben we hem niet meer.
Hij is echter dit jaar wel te koop bij Outlet vuurwerk aan de Korte Voorhouterweg in Rijnsburg

MvG,

Wilfried
Mooijvuurwerk

Hmm misschien dan toch maar een bezoekje aan de EKL wagen dit jaar.. Jammer genoeg is het wel altijd onduidelijk wat hun assortiment en prijzen zijn totdat je er op de verkoopdagen naar binnen stapt..

Dat word dan inderdaad langs gaan, alleen jammer dat dit niet meer bij hun collectie zit, toppers in mijn ogen.

Tja Mooij vuurwerk voert helemaal niks meer van Hardix, alleen nog maar Vuurwerkmania. Het was wel slimmer geweest als ze de Dutch Thunder en de Thunderstruck zouden blijven voeren want een echt goede/ pure knalcake mist nog in het assortiment van Vuurwerkmania.

Aan de andere kant, misschien liggen er wel meer goede Hardix producten voor een lage prijs in de outlet dit jaar :)

Hoop dat mijn dealer ze nog heeft. Die is nu vuurwerkmania dealer. Hopen op oude voorraad. Hetzelfde geld voor de thunderstruck.

Vandaag bij de Outlet geweest in Rijnsburg en ze hadden er nog genoeg staan! Mooi vier meegepakt voor 20 euro :)

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke klappen kwamen hier vanaf zeg, komt volgend jaar indien mogelijk weer een karton van bij!

was de hardste van NL.
in 2014 al amper te krijgen en in 2015 al niet meer voorbij zien komen.
dus dit jaar zal het helaas wel gedaan zijn.

Ik had nog 2 van deze knalpotten over maar nu zijn ze egt op :(

Ook dit jaar ging ze weer heerlijke blijf 1 van de beter knalcake,s die er zijn samen met de Thunderstruck

Dit jaar weer weten te bemachtigen... er 40 van aangeschaft en heb hem er nog 8 staan. Hij blijft toch wel de hardste knalcake na de In Shock deze.

Back
Bovenaan