Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wat een Knal geweld in deze video. En dan loopt men in Nederland te zeuren over geluidsoverlast.
Kijk deze video en je ziet het kan nog vele malen erger:D

Groetjes

Een mooi set up filmpje met onder andere twee gasten uit Pyros en de filmploeg. Misschien zien we deze show nog later dit jaar op tv :D

Als je de vuurwerk shows in Italië ziet :shocked:, dan stellen de Nederlandse shows niks meer voor :sad:

Na het zien van dit filmpje moet ik toch maar is naar Italië gaan :wink:
hoe heet deze show? er staat iets van Somma Vesuviana is wel uit 2010..

Somma Vesuviana is de locatie het jaarlijkse vuurwerk festival van Napels genaamd Santa Maria di Castello.
Progamma van dit jaar is onlangs bekend gemaakt.

Friday 5th April at 19.00
competition big daylight shells sad "bombe scostumate"

Saturday 6th April at 13.30
Daylight fireworks display by Romano brothers from Angri (Salerno)

Saturday 6th April at 21.30
Night fireworks displays:
Luigi Nappi from Palma Campania & Carmine Lieto from Visciano (Naples)
Giuseppe and Ciro Scudo from Ercolano (Naples)
Luigi Di Matteo from Sant'Antino (Naples)

Oke djw smilli,
Daar wil ik toch is heen gaan :)
Maart,April is wel het vuurwerk maand
Fallas, Fiestas Magdalena, Malta International Fireworks Festival..

Credits gaan naar Nick van het Vuurwerkmuseum voor dit filmpje, welke hij vanavond via FB met iedereen deelde (Thanks Nick voor het delen!).
Toch zet ik hem hier ook even neer, voor diegenen die hem hebben gemist.
Een fraaie, helaas wel Duits gesproken documentaire.

Kwam net dit heftige filmpje tegen op yt.
Weet niet of die al gepost is en of de maker ook op vwc zit, hopelijk mag ik je filmpje plaatsen dan...
Dit is toch wel mijn nachtmerrie ja...

Kwam net dit heftige filmpje tegen op yt.
Weet niet of die al gepost is en of de maker ook op vwc zit, hopelijk mag ik je filmpje plaatsen dan...
Dit is toch wel mijn nachtmerrie ja...

Zat net te kijken en leterlijk kippenvel op me armen.
Hij probeert die mensen weg te krijgen ,maar je hoort deels paniek ook in ze stem .

Leterlijk een nachtmerie !
Maar als die pino slim was geweest steekt die A niet af in zo smalle straat,B publiek op afstand !

Jojo

jeetje wat is er met dat blok aan de hand!
pfff dat is vast schrikken.
komen ze daar tog nog goed weg!
pfff echt eng.
ook ik stook blokken in me straat af.
maar als ik dit zo zie dan ga ik tog liever een veld op zoeken.

Dit is wel een oud en nieuw nacht merry.

Gvd is wel op z,n plaats,holy shit man! Pfff wordt helemaal stil van dat filmpje. Gelukkig klapt die cake niet uit elkaar,helaas wel bombette,s koppen. Worst case scenario,in de praktijk. Zijn ook geen kleine jongens.

angstig moment zeg niet normaal
dit zal je maar gebeuren he
wat al eerder is gezegd niet in kleine straten grote blokken stoken en publiek op afstand
is de eerste keer dat een een prof blok erg fout zie gaan ik heb eigelijk in mijn omgeving nooit klachten gehoord over blokken

ziet er ontzettend gevaarlijk uit... bij reacties op youtube gelezen dat er 1 iemand gewond is (gelukkig niet ernstig) heb dit jaar zelf gelukkig geen problemen met de kwaliteit van een sierpot gehad. gelukkig maar :p bij ons in de straat zag ik wel een cake waarvan de bombette's te vroeg ontplofte. iedereen gillen alsof er een aanslag gepleegt werd. achja, wel logisch je schrikt je natuurlijk helemaal te pletter. vuurwerk blijft nou eenmaal onbetrouwbaar en dat zal altijd wel blijven denk ik... :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan