Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Serieus, 350 euro in 1 minuut wegschieten, dat is wat je noemt totale geldverspilling.
Helemaal met je eens deze presteerde echt super prachtige box met de mooie Nederlandse kleuren en oranje en goud!! Erg mooi behoorde in mijn ogen ook tot 1 van de toppers van deze avond...Gisteren weer op de demo gezien en ik vond d deze toch wel heel erg gaaf! Kleuren kwamen erg goed uit de verf en er kwamen prachtige combinaties voorbij. Heel erg van genoten. Weet niet of de 2018 batch deze kwaliteit had, maar dan is het wel een geweldige bak!
Misschien een leuke freakactie Mike is dat een ideeToch wel een fantastische bak hoor, gegarandeerd een spektakel in je straat, hier kan je mee aankomen.
De prijs is natuurlijk fors, je moet het budget maar hebben, maar als je met vrienden inlegt en dit haalt, knal je lekker het jaar in.![]()
Mooie doos maar veel te duur. Koop ik in Belgie 2 vergelijkbare dozen voor...
Misschien een leuke freakactie DJPedro is dat een idee![]()
225 in Steenbergen als ik me nie vergisIemand adres waar ik deze zo voordelig kan estellen