Düren AnnaKirmes 06-08-2010

Ik heb d'r zin in :) M'n eerste buitenlandse vuurwerkshow ooit. Wordt een leuk avondje over de kermis lopen en vuurwerk kijken. Gelet op het soort show, denk ik dat ik mij zal focussen op het maken van foto's. Misschien dat ik de finale wel ga filmen, maar zo te zien wordt het een perfecte show om mooie foto's te schieten.

veel plezier morgen heren.
helaas kan ik er niet bij zijn :shocked:
ben zeer benieuwd naar de filmpjes, ja en ook die van Thunderboy :p
die gaat morgen vast weer voluit zijn dak :):p

groet oerend

Zoals het er nu voor staat rijden wij straks naar Duren, mocht dit niet zo zijn dan edit ik deze post voor de 3e keer haha.

Laatst bewerkt:
haha, Ik ben er vanavond weer bij! Met nog 2 jongens en wat anderen zitten we op dezelfde plek als vorig jaar! Dat is nog steeds mijn mooiste film positie want dan krijg je het lekker breed erop. Ik hoop dat met mn groothoeklens het weer super gaat worden.

Tot vanavond!

Nou succes, ik ga nog even de barbeque stoken vertrek rond 20:00 uur:blink::yes:. We hebben tot nu toe geluk met het weer, hopen dat het droog blijft.

Voor de mensen die gaan, heel erg veel plezier! En vergeet niet te filmen, zodat de thuisblijvers ook lekker kunnen genieten!:D

wij rijden hier rond 19.15u weg en hopen dan rond een uur of 9 op de hiervoor die iemand aangegeven straat te arriveren.

Tot vanavond iedereen:)

Ik ga straks ook hier weg om 20:30 uur.
Samen met wat freaks, ik, andreas, 3307 & silverpalm :wink:
Ik zie jullie daar in Düren, zal er om 22:00 uur zijn :wink:

Ik krijg net een telefoontje van een dolenthousiaste Jurrien (Firedragon)
De show is over, ze zijn op weg naar huis
Maar ze komen woorden tekort om te beschrijven hoe mooi die show wel niet was.

Ben benieuwd naar de beelden en de recensies van die jongens.

Ik krijg net een telefoontje van een dolenthousiaste Jurrien (Firedragon)
De show is over, ze zijn op weg naar huis
Maar ze komen woorden tekort om te beschrijven hoe mooi die show wel niet was.

Ben benieuwd naar de beelden en de recensies van die jongens.

Nou ik ben dan de eerst :D

De show was zo als verwacht weer super :applause:
Erg mooie shells er bij met prachtige effecten die eruit komen.
Heb nog wat foto's gemaakt van de show.

p.s

Met Firedragon en veele andere freaks ook daar gezien en mee gepraat.
De uitdrukkingen op hun gezichten was zo iets -> :applause:

Volgend jaar zeker weer en met nog wat freaks er bij hoop ik.
Er waren in totaal denk ik mmmm...man of 20
Vorig jaar waren het er maar 6 nog.

De foto's Düren 2010

duren2.jpg

duren3.jpg

103.jpg

duren4.jpg

duren5.jpg

duren6.jpg

105.jpg

Laatst bewerkt:
Zo, ik ben weer terug uit Duren waar ik weer aangenaam ben vermaakt door Steffes Ollig. Leuke show gezien met mooie bommen waaronder cilinders,triple rings,enz. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hierbij de film van de show:

Bizar........:D
Ben net terug uit Duren en ben weer helemaal uit mn plaat gegaan, vergeleken met vorig jaar was deze editie nog harder en de finale onbeschrijfelijk hard en bruut.
Mooiste was weer dat iedereen na de show gewoon helemaal stil was, totaal verbaasd hahaha, prachtig die gezichten:p

Film komt eraan.....

Ook ik kom weer net binnenvallen..
Wat hebben we een geweldige show gezien jongens.

Eerst samen met Jawe, 3th dimension en n vriend van mij erheen gereden. Erg gezellig gehad.
Aldaar kwamen we snel Heartworm en zijn vrouw tegen.. Een gezellig praatje mee gemaakt waarna er steeds meer mensen aan kwamen druppelen waaronder Thunderboy.
Uiteindelijk waren er een man of 20 en hebben we met open mond en een big smile de show bekeken.

PRACHTIG!!

Dikke shells, kwalitatief perfecte shells, speciale effecten en geweldig harde knallen. Prachtige falling leaves, blinkers en salutes!
De broek begon er van te wapperen en de grond trilde, precies zoals dat hoort!

Mijn eerste buitenlandse show en zeker niet de laatste! Deze staat voor volgend jaar weer op de agenda, want wat was dit een feest.

Volgend jaar met 40 man?:)

Het was top mannen. Ik wil graag Jawe en 3th dimension bedanken voor de gezellige autorit.. en Heartworm en Thunderboy (en zn vriend waarvan ik de naam ben vergeten, sorry:p) voor de plaatselijke gesprekken:)

Top!

Zo ik ben ook weer thuis naar een rare dag :p (daar in de loop van de dag meer over)

Ik kan kort over de show zijn; Niet wat ik had verwacht, de show zelf vond ik helemaal niet weerzinwekkkend, hij was mooi dat zeker maar ik viel niet van mijn stoel. De finale daarin tegen was echt wel de beste die ik tot nu toe in mijn leven heb gezien, wat een bommen zeg! Whooww!
Geluid was ook het beste wat ik ooit heb gehoort klinkt echt loeihard daar.

Foto's, film en verslag komt in de loop van de dag.

Met trots presenteer ik voor jullie freaks:

De Dreunshow Anna Kirmes Duren 2010, ik zou zeggen heel veel kijkplezier, en ik duik nu (nog natrillend) mijn bedje in:p

Het was een gezellige avond met een geweldige show van Steffes Ollig.
Er zaten hele mooie effecten tussen en even die stilte na afloop geweldig.Volgend jaar er zeker weer heen.
Denk de mensen die komen dan nog groter wordt:)
Een filmpje van mij gefilmd met een fotocamera.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan