Düren AnnaKirmes 06-08-2010

Inderdaad, dat is de beste locatie om te staan. Je staat dan bijna letterlijk onder het vuurwerk, kijkt recht omhoog en die lading salute blokken die in de finale worden ontstoken, en aan de rand van het schietterrein zijn geplaatst, kun je bijna aanraken wanneer je je arm uitsteekt. Zo dicht bij sta je er dan.

Degene die meer de voorkeur geven aan een mooi overzichtelijke uitkijk op wat er in de lucht word geschoten moeten daar dus niet staan.

Rütger - von - Scheven - Str is een lange straat. Eerder een weg. Tussen de ingang van het park en de ingang van het kermis terrein staan portiek flatten, met bij elk portiek flatje een bijbehorend straatje waar je in kunt lopen. Deze doodlopende straatjes hebben de zelfde naam als die grote straat. Beetje verwarrend dus om met behulp van de tomtom de juiste plek te vinden. De plattegrond hieronder moet het wat duidelijker maken. Het gedeelte binnen de blauwe vierkant is de plek die wordt bedoeld.
jqnipd.jpg

Alles binnen de oranje lijnen is afgesloten. Daar kun je dus niet komen. Binnen de gele lijnen staat het vuurwerk opgesteld. Er is te zien dat je ook op andere plekken kunt staan, maar om het gedeelte waar het vuurwerk staat op gesteld staan enorme hoge bomen. Op deze plek niet en heb je dus ook nog eens vrij zicht (op een kleine heg na).

Laatst bewerkt:
Duren.....De hardste dreunshow die ik afgelopen jaar heb gezien en vooral gevoeld, wat een geweld! Ik heb ontzettend moeten slijmen om vrij te krijgen, maar ik ben er dit jaar zeker weer bij:D

Hier de gehele finale van 2009, in 45 seconden:p

Tot 6 Augustus:wink:

Hey thunderboy, stond jij niet vorig jaar naast ons? Vooral vanaf waar jij hebt gefilmd komt mij bekend voor. :p

Op deze plek niet en heb je dus ook nog eens vrij zicht (op een kleine heg na).

en sta je 9 van de 10 keer in de rook. Van de keren dat wij geweest zijn stond de wind steevast iedere keer die kant op.. Dikke rook wolken tussen en bij die huizen.

Erg leuk voor als je fotos of een video wil maken.....

Daarnaast sta je in de lengte naar het vuurwerk te kijken. Als men in de breedte gaat schieten bijvoorbeeld met de ieder jaar terug kerende crosette candles dan zie je dat niet goed.

wij staan zuidwaarts als we er zijn, en hebben een perfect ultiem zicht op het vuurwerk.. We staan er dan misschien niet zo dicht op ( onzin, krijg last van me nek er van dan). Maar alles is meer dan perfect te zien.. en te horen!

Eventuele rookoverlast wat betreft die locatie en het alternatief wanneer je liever een volledig beeld van de show wilt zien is een nuttige bijdrage. Maar daar had je het verder ook bij mogen laten.
Zoals ik in datzelfde bericht waar jij nu op reageert zelf al aangaf moet je daar ook helemaal niet gaan staan wanneer je de zooi mooi op foto of film wilt hebben en dus de voorkeur geeft aan een overzichtelijke uitkijk op de "choreografie" van de show. Het onderscheid tussen dát en pure geweld pal boven je hoofd heb ik in mijn bericht al gemaakt en is verder een kwestie van waar je voorkeur op dat moment naar uit gaat.

Zo nu en dan gewoon lekker grote kaliber bommen pal boven je zien knallen en je niet zo zeer te richten op de "choreografische" show elementen, vind ik persoonlijk wel eens lekker en dit biedt de perfecte mogelijkheid daarvoor.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze show al een tijdje op het oog, de afstand ziet er goed uit en de bommen die er worden geschoten klinken heerlijk:D Ik ga op vakantie naar Tsjechie en toevallig vertrekken we 6 augustus weer....:rolleyes: Dus mischien ben ik ook present!

van de commentaren krijg ik het al warm. ik wil hier gewoon bij zijn!
Dit is echter de dag nadat ik terug kom van vakantie.. maar dan maar met een jetlag achter het stuur;)

Is het mogelijk om met mensen af te spreken daar ter plekke? aangezien ik geen idee heb waar ik zijn moet etc.

Ik zie dat jij uit Limburg komt. Wij vertrekken hier met een groepje vanuit Limburg...

Oh wij bij Kerkrade. Dan wordt het al een ander verhaal haha. Op de vorige pagina zie je een plattegrond van waar wij staan. We zijn met z`n vijven en er zullen vast ook nog wel andere freaks naar die plek komen. Dus als jullie zin hebben, dan kom die kant maar op. Spreken we tegen die tijd wel wat exacter af.

Oh wij bij Kerkrade. Dan wordt het al een ander verhaal haha. Op de vorige pagina zie je een plattegrond van waar wij staan. We zijn met z`n vijven en er zullen vast ook nog wel andere freaks naar die plek komen. Dus als jullie zin hebben, dan kom die kant maar op. Spreken we tegen die tijd wel wat exacter af.

gaan we doen... gezellig!
ik ben tot 5aug. op vakantie.. dus daarna laat ik je nog wat horen..
Je kan me desnoods ook je telefoonnr ff per pm sturen.. dan kan ik je ter zijner tijd even smsen:)

groeten

Ik ga hier naar alle waarschijnlijkheid ook bij zijn. Ik kom vanuit belgisch Limburg en ga in Heerlen de grens over. Ik rijdt dan door over de A4, richting Keulen en kom dan automatisch voorbij de afrit Düren. Wie rijdt dezelfde weg? Wil wel een paar mensen van VWC leren kennen, want dat zijn er nog niet te veel! :)

Ik ga hier naar alle waarschijnlijkheid ook bij zijn. Ik kom vanuit belgisch Limburg en ga in Heerlen de grens over. Ik rijdt dan door over de A4, richting Keulen en kom dan automatisch voorbij de afrit Düren. Wie rijdt dezelfde weg? Wil wel een paar mensen van VWC leren kennen, want dat zijn er nog niet te veel! :)

Dat zijn wij :wink:
Weet niet hoelaat je wild gaan?
Maar je zou ook met ons mee kunnen gaan!
Alles in een auto i.v.b met pakeren in Düren.
We kunnen tegen die tijd wel effe alkaars 06 geven om een afspraak te maken.

3 man voorin, 4 man achterin, 2 in de kofferbak en er is nog een plekje vrij op het dak. Genoeg plaats. :p

Je bent dan wel verplicht tot een afterparty in de A Strasse haha.

Back
Bovenaan