Düren AnnaKirmes 06-08-2010

Leuk om de show eens vanaf de voorkant te bekijken. Je staat weliswaar wat verder weg en je hebt een achtbaan voor het vuurwerk staan, maar je ziet de show dan wel zoals je `m als publiek behoort te zien. Echter vind ik niet dat je daarmee iets mist, wanneer je lekker dichtbij aan de zijkant van het veld staat. :p

Volgend jaar wil ik hem ook eens van dichterbij mee maken maar dan zorg ik dat ik ruim van te voren daar aanwezig ben en niet zoals nu 5 min komen aankakken vanaf de Playball :)

heb voor het eerst foto"s gemaakt van een vuurwerkshow hier het resultaat

http://picasaweb.google.nl/107132751684314391980/2010_08_06#

Brute foto's hoor! Je eerst keer foto's maken van vuurwerk?? No way! Goed gedaan dan! :applause:

Deze is mooi:
IMG_1326.JPG

Iemand een idee hoe dit effect heet?

Volgend jaar wil ik hem ook eens van dichterbij mee maken maar dan zorg ik dat ik ruim van te voren daar aanwezig ben en niet zoals nu 5 min komen aankakken vanaf de Playball :)

Eerst vind ik de kwaliteit van je film heel goed maar wat ik heel erg leuk vind bij dit filmpje is de beleving van het publiek. Als "niet liehebbers" zijnde zie je dat een goede vuurwerkshow ook bij deze mensen emoties kan los maken en dat vuurwerk gewaardeerd wordt.

Back
Bovenaan