Dan zullen het wel oudere batchen geweest zijn denk ik.Lees maar terug, was ook met 1 trap...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan zullen het wel oudere batchen geweest zijn denk ik.Lees maar terug, was ook met 1 trap...
Ik hoop dat het werkt maar sinds november heb ik dat al meermaals geprobeerd maar ook het telefoonnummer werkt niet. Erg slecht dat je onbereikbaar bent als winkelier. Anyways: OT.Klopt. Die fluitbakjes worden per 4 verkocht voor rond die prijs. Kan niet in contact komen met ze, emailadres werkt niet. Zal morgen eens bellen
Anders was het wel heel goed koop geweest heb er zelf €29,95 voor betaaldNet langs geweest. In eerste instantie was ik blij toen ik de 25 mm cakes zag staan. Bleken dummies te zijn en idd krijg je 4x 25 shots fluitbakjes voor die 7,95€. Order geannuleerd. Wel een mooie zaak en vriendelijk personeel. Aanrader voor volgend jaar.
En een stuk lager geworden2020 (plastic) vs 2022 (papier, naar schijnt, je hoort bombettes in de tubes rammelen)
![]()
![]()
Merk op verschil grootte en kruitinhoud (325gr oude vs 250gr nieuwe)