Dumbum Scream battery 25sh

Die zijn productie jaar 2016.
Zijn die wel 3 traps dan?
Zo wordt het wel geadverteerd in ieder geval.

Het verschil tussen 1 traps en 3 is denk ik ook alleen hoorbaar bij de laatste schoten.
Iemand filmpje van de 1 traps?
Nee vermoed van niet.
Deze cake is ook wat breder en minder hoog in omvang. Met de eerdere varianten in uiterlijk is deze weer iets anders dus. Iedere winkel plakt dat "officiële" filmpje erbij zowel in NL, Duit en nu bels.
Maar ik zou voor 19,- al blij zijn met 1 traps en dan lekker hoog. 3traps voor deze prijs is dan alleen nog extra mooi meegenomen.

Nee vermoed van niet.
Deze cake is ook wat breder en minder hoog in omvang. Met de eerdere varianten in uiterlijk is deze weer iets anders dus. Iedere winkel plakt dat "officiële" filmpje erbij zowel in NL, Duit en nu bels.
Maar ik zou voor 19,- al blij zijn met 1 traps en dan lekker hoog. 3traps voor deze prijs is dan alleen nog extra mooi meegenomen.
We horen het straks wel welke versie het is 😜

Productie is van 2025. Denk dat het idd nu een single stage whistle is ipv three stage whistle aangezien eerder de inhoud 325gr NEM was vs. 250gr NEM nu. Je hebt dan wel een mooie papieren scream label top afwerking van de cake ipv rode plastic topcover. We laten ons maar gewoon verrassen, als het al een lange single stage whistle is, is deze per shot toch nog goedkoper dan de goedkoopst te kopen ROTP op dit moment.

Laatst bewerkt:
Die bij Outlet is wss een andere, lees juiste, versie. De 3-stage bestaat volgens mij namelijk nog gewoon en is een heel stuk duurder. Je kunt het als het goed is zien aan het artikelnummer.

Maar bij loots staat er op de site wel bij dat het 3 traps is...
Maar nogmaals...1 of 3 merk je waarschijnlijk alleen als het laatste schot geweest is.
Voor 19 euro waar ie voor staat lijkt het me nog steeds een toppertje.

Die bij Outlet is wss een andere, lees juiste, versie. De 3-stage bestaat volgens mij namelijk nog gewoon en is een heel stuk duurder. Je kunt het als het goed is zien aan het artikelnummer.
Dat is net zo hard gissen lijkt mij.
Website van Klasek zelf geeft maar 1 versie scream aan.
Dan zou het aan productie jaar/batch kunnen verschillen. Maar ook dan, gezien het zeer lage aanbod van de afgelopen 2 jaren lijkt mij de kans klein dat de winkels dan een oude versie hebben. De kans is groter dat "iedereen" dezelfde versie krijgt.
Maar goed ook dat is gissen wat ik doe!

Maar bij loots staat er op de site wel bij dat het 3 traps is...
Maar nogmaals...1 of 3 merk je waarschijnlijk alleen als het laatste schot geweest is.
Voor 19 euro waar ie voor staat lijkt het me nog steeds een toppertje.
Heb paar jaar geleden bij Hoakan de 3 traps versie gehad. Idd eens dat als je eronder staat je die drie traps "amper door hebt" behalve de laatste shots.
Sta je paar straten verder merk je dat veel beter.

Back
Bovenaan