Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand het Vulcan vuurwerk (nieuwe serie 2013/2014) al gezien bij een demo of iets dergelijks? De filmpjes zien er in mijn ogen goed uit (vooral Wake Up call, Chaos Machine en Total Mayhem). Deze potten kosten allemaal rond de 11 euro.
Kaufland aantal mooie aanraders zijn:
Monsterblaze
Bloody Mary
Blackarrow
Voodoostar
Dragon Fire
Bulldozer
Heeft iemand toevallig enig idee hoelaat de Aldi/Lidl in Kaldenkirchen/Nettetal open is a.s. zaterdag?
Bij openingstijden staat dat alle Aldi's om 8u open gaan. Van eerdere jaren kan ik mij echter herinneren dat er ook een aantal om 6-7uur open zijn dus vandaar mijn vraag.
Gewoon zorgen dat je er op tijd bent.Heb het ook vaak zat meegemaakt dat ze om 8 uur open zouden gaan en dan was de halve winkel al leeg geplunderd.![]()
Zijn de vuurpijlen daar nog wat? Ik kan geen goede filmpjes vinden.
Er staan 4 mensen voor de deur,alles kan je krijgen wat je wilt als je maar lang genoeg wacht en de voorraad is oneindigMorgen is de eerste keer dat ik écht vroeg vuurwerk ga halen in Duitsland. Ik vroeg me dus ook af, als ik er bij de opening al bij ben, is het dan vrijwel zeker dat ik alles kan krijgen wat ik wil of heb ik dan alsnog niks als ik achterin de rij zou staan. Hoe groot is die voorraad daar en hoeveel mensen staan er om 7uur voor de deur?