Duitsland

Heeft iemand het Vulcan vuurwerk (nieuwe serie 2013/2014) al gezien bij een demo of iets dergelijks? De filmpjes zien er in mijn ogen goed uit (vooral Wake Up call, Chaos Machine en Total Mayhem). Deze potten kosten allemaal rond de 11 euro.

een aantal ervan hebben wij gisteren bij onze demo geschoten alleen stond er wel erg veel wind maar nog kwamen ze er mooi uit

grtzzz

Heeft iemand het Vulcan vuurwerk (nieuwe serie 2013/2014) al gezien bij een demo of iets dergelijks? De filmpjes zien er in mijn ogen goed uit (vooral Wake Up call, Chaos Machine en Total Mayhem). Deze potten kosten allemaal rond de 11 euro.

Die zijn voor het geld zeker goed, heb ze gezien in Duitsland bij een demo,reactie van ons was ook dat ze het kunnen maken voor dat geld.En wat worden wij opgelicht in NL.:D

Heeft iemand ervaring met het vuurwerk bij kaufland? Hoe is het siervuurwerk daar in vergelijking met de aldi en lidl? Ik zit nog erg te twijfelen waar ik heen ga. Ik koop vooral cakes en vuurpijlen. Kan iemand mij een paar tips geven?

B.v.d.

Kaufland aantal mooie aanraders zijn:

Monsterblaze
Bloody Mary
Blackarrow
Voodoostar
Dragon Fire
Bulldozer

Kaufland aantal mooie aanraders zijn:

Monsterblaze
Bloody Mary
Blackarrow
Voodoostar
Dragon Fire
Bulldozer

Monsterblaze is naar mijn weten niet verkrijgbaar bij de Kaufland,

Andere aanvullingstips voor dit lijstje zijn naar mijn mening

High Shots
Morpheus
Hardliner
Pyrotronic
space battle

Heeft iemand toevallig enig idee hoelaat de Aldi/Lidl in Kaldenkirchen/Nettetal open is a.s. zaterdag?
Bij openingstijden staat dat alle Aldi's om 8u open gaan. Van eerdere jaren kan ik mij echter herinneren dat er ook een aantal om 6-7uur open zijn dus vandaar mijn vraag.

Heeft iemand toevallig enig idee hoelaat de Aldi/Lidl in Kaldenkirchen/Nettetal open is a.s. zaterdag?
Bij openingstijden staat dat alle Aldi's om 8u open gaan. Van eerdere jaren kan ik mij echter herinneren dat er ook een aantal om 6-7uur open zijn dus vandaar mijn vraag.

Gewoon zorgen dat je er op tijd bent.Heb het ook vaak zat meegemaakt dat ze om 8 uur open zouden gaan en dan was de halve winkel al leeg geplunderd.:p

Gewoon zorgen dat je er op tijd bent.Heb het ook vaak zat meegemaakt dat ze om 8 uur open zouden gaan en dan was de halve winkel al leeg geplunderd.:p

Wil het alleen effe voor de zekerheid weten haha. Als je om half 8 moet werken en hij blijkt om 7u ipv 6u open te gaan dan heb je wel een probleempje namelijk :D

De meeste zijn idd gewoon 8 uur open er zijn een paar uitzonderingen in de grote plaatsen.

Morgen is de eerste keer dat ik écht vroeg vuurwerk ga halen in Duitsland. Ik vroeg me dus ook af, als ik er bij de opening al bij ben, is het dan vrijwel zeker dat ik alles kan krijgen wat ik wil of heb ik dan alsnog niks als ik achterin de rij zou staan. Hoe groot is die voorraad daar en hoeveel mensen staan er om 7uur voor de deur?

Over het algemeen is het erg druk in de ochtend. Mochten er dingen op zijn dan loont het vaak om een stukje verder te rijden naar een plaats verderop. Daar is het vaak wat rustiger. Veel plezier !

Morgen is de eerste keer dat ik écht vroeg vuurwerk ga halen in Duitsland. Ik vroeg me dus ook af, als ik er bij de opening al bij ben, is het dan vrijwel zeker dat ik alles kan krijgen wat ik wil of heb ik dan alsnog niks als ik achterin de rij zou staan. Hoe groot is die voorraad daar en hoeveel mensen staan er om 7uur voor de deur?
Er staan 4 mensen voor de deur,alles kan je krijgen wat je wilt als je maar lang genoeg wacht en de voorraad is oneindig:cool:.

Back
Bovenaan