Duitsland

Ik ga ook elk jaar naar Duitsland maar ik twijfel nu omdat ik geen winterbanden heb.
Het vriest nu momenteel al - 4 graden.
De boete is 80 euro als je word aangehouden.
Hoe groot zou de pakkans zijn.

Dat is risico is te overzien, maar het grootste probleem is zodra je ongeluk krijgt... dan kan je fluiten naar je centen en draai je op voor de kosten.... en dat ga je je hele leven voelen.

Dat is risico is te overzien, maar het grootste probleem is zodra je ongeluk krijgt... dan kan je fluiten naar je centen en draai je op voor de kosten.... en dat ga je je hele leven voelen.

Dat klopt je bent niet verzekerd als je een ongeval krijgt ook al is het buiten je schuld om.
Dat is het vervelende ervan kijk die boete word verdeeld over de personen in de auto dat is het probleem niet.

Ik ga ook elk jaar naar Duitsland maar ik twijfel nu omdat ik geen winterbanden heb.
Het vriest nu momenteel al - 4 graden.
De boete is 80 euro als je word aangehouden.
Hoe groot zou de pakkans zijn.

Zoals Pyroboy26 aangeeft mocht er iets voorvallen zoals een ongeluk ben je de sjaak inderdaad...die boete is nog wel te overzien.

Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Duitsland geweest, dit is mij prima bevallen. Ik ben van plan weer naar de Aldi en de Lidl te gaan (in Bocholt). Kunnen jullie mij nog een winkel aanraden om te bezoeken?

Welke producten kunnen jullie mij aanbevelen. Ik ben op zoek naar leuke cakes (geen ballen en geknetter), pijlen en / of mooie fonteinen.

Ik hoor 't graag :)

Voor die gene die vuurwerk pakketten op pijlen pakketten gaan halen kijk of er geen strijkers in zitten,of fonteintjes met strijk kop. want als ze je aan houden ben je alles kwijt, de rest is geen probleem. Als je onder de 25 kilo blijft.

Of ze moeten grens controle houden dan ben je wel de l*l,want het is verplicht om ze er onder te hebben met dit weer.

Zo, net terug van ons jaarlijks uitstapje naar Duitsland. Dit jaar voor de 9e keer. Om 5u20 vertrokken in Oost-Vlaanderen. De eerste 190km zonder problemen kunnen rijden, ondanks de onheilsspellende weersverwachtingen. De laatste 40 kilometer waren, zonder winterbanden, andere koek zoals je op onderstaande foto kan zien:
SimVW2014.jpg
Omstreeks 8u, openingstijd dus, aangekomen bij de Norma en tegenstaande tot andere jaren alles van mijn verlanglijstje kunnen meebrengen:
-Laserlights: 10€
-The Outlaw: 7€
-Earthquacke: 20€
-Metalshots: 40€
-Monsterblaze: 25€
-2x Midnight Burner: 8€
-Metal Jacket: 20€
-Midnight Train: 8,5€

Alles snel in de kofferbak gedumpt en de straat overgestoken naar de Lidl. Hier had ik eigenlijk niet veel nodig:
-2x Black Ice (waarvan 1 voor een neef)
-2x Musketeer (waarvan 1 voor een neef)
-2x Magic Moments (waarvan 1 voor een neef)
-1x Aligator.

Daarna weer 40 kilometer op een ijspiste gereden om dan via goed berijdbare snelwegen terug naar huis te rijden. Was weer een geslaagd tripje en we beginnen alvast weer volop af te telen naar december 2015 :cool:

Nog een fototje van de vangst:
20141229_114221.jpg

Zojuist terug uit Aachen,

Helaas geen reno's kunnen scoren. Worden deze oudjaarsdag ook nog aangeleverd of is na morgen de pret ver op?

Gisteren ook naar duitsland geweest van 11 tot 2 ongeveer, de lidl en aldi zijn altijd belachelijk druk (zie foto). Ben bij de Lidl, Aldi, Penny, Netto, Kodi en K+K geweest. Alles kunnen krijgen wat op mijn lijstje stond :) Vette marja hoort er niet bij maar anders was de stapel niet symmetrisch haha.IMG_20141229_173802.jpgIMG_20141229_110742.jpgIMG_20141229_115528.jpg

Vandaag bij de Aldi in Emmerich geweest rond een uur of half negen, en kwa drukte viel het me reuze mee!
Iemand voor ons nam even 40x reno :devil:

Bij de Lidl in Emmerich dachten we even te gaan kijken het leek niet druk, tot dat we de bocht om gingen. We zijn toen gelijk weer gekeerd xD

Duitsland vind ik altijd wel leuk om even heen te rijden, zelf alleen 2x las vegas gehaald.

Vanochtend bij de Aldi in Goch geweest en er waren bijna geen Nederlanders. De schappen lagen nog helemaal vol met artikelen inclusief de reno's. Bij de Kaufland was het niet normaal druk.

Back
Bovenaan