jeronimoniponi
VWC lid
Nog nooit 1 controle gezien, zegt niet dat ze er niet zijn. Verwacht meer controles bij Belgie, maar ook daar nooit gezien (is ook niet echt handig gezien je daar het hele jaar kan halen). Maar ja, dat is mijn ervaring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Word de hele dag bijgevuld, en de 30ste is er nog voldoende voorraad.Word vuurwerk bij de Aldi en de Lidl de hele dag door bijgevuld of alleen in de ochtend?
Is er 30 december nog voldoende voorraad?![]()
Word vuurwerk bij de Aldi en de Lidl de hele dag door bijgevuld of alleen in de ochtend?
Is er 30 december nog voldoende voorraad?![]()
Bedankt voor de reacties!
Als het weer mee zit, ben ik van plan dit jaar voor het eerst wat in Duitsland te halen.
Zeker doen, altijd weer een leuke beleving!En het kost niks...
Bratwurst, Bier und feuerwerk.Altijd superleuk om naar Duitsland te rijden.Het meeste vuurwerk natuurlijk al in Belgie gehaald,maar in Duitsland is zeker leuk en voordelig vuurwerk te koop.
Ergens moet ik je gelijk geven met controles, maar mijn ervaring (meer in het noorden) is dat je juist beter de grotere wegen aan kunt houden. Op de kleine weggetjes wordt hier vaker gecontroleerd.En vuurwerkcontroles zijn makkelijk te omzeilen,vermijd grensovergangen via de grote weg,zoek van tevoren dorpjes uit bij de grens en voila zelfs geen flistpaal of wat dan ook die je registreerd,succes en veel plezier met inkopen![]()
Als het zo door gaat kan je er vergif op innemen dat er permanenten grens controles gaan komen. En dan krijg je de vraag wat doet de politie als ze je aanhouden met een kofferbak vol vuurwerk.??
Je mag tot 25 kg de grens over nemen weet alleen niet of dat per persoon of per auto is..
Verder mag je ook geen knallers mee nemen want strijkers mogen zowiezo en die vierkante knalletje mogen ook niet want die heb ook als goed is een strijkkop..?