Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aldi sud ligt in het noorden en Aldi Nord ligt in het zuiden.Wat is eigenlijk het verschil tussen Aldi nord en Aldi sud?
Aldi sud ligt in het noorden en Aldi Nord ligt in het zuiden.
Oh ik dacht andersom..
Aldi Sud heeft een breder assortiment of lijkt dat maar zo?
Zijn er in duitsland eigenlijk geen chinese rollen te krijgen? Zie ze nergens in de folders staan van aldi/lidl etc? Of kan ik hier beter voor naar Belgie?
afgelopen jaar ben ik bij de Aldi in Emmerich op de 29e geweest. deze was extra vroeg open volgens mij rond 06.30 uur. weet iemand of dat dt jaar ook weer is?
Dit jaar vind ik het assortiment van de penny eigenlijk wel het beste. Gooi daar een reno, een aligator en een bugano fontein erbij en je hebt een super leuke collectie.
De dragon fire hebben ze daar nog, de weco black ice. De pyromould potten zijn heel goed!
Je kan alle leuke dingen daar wel halen.
Ik zie toch geen dragon fire en black ice bij Penny op de website staan hoor? Of begrijp ik je bericht nu verkeerd?
staan er wel op check de Platoon en Blue Steel.
kleine opmerking:
Platoon is niet zelfde als de Dragon fire (platoon is weco Magma star en de Dragon fire is weco Termanitor)