Duitsland

Oh ik dacht andersom..:rolleyes:
Aldi Sud heeft een breder assortiment of lijkt dat maar zo?

Ze verkopen gewoon wat andere dingen, kijk maar eens op de website. Ook veel omlabelingen trouwens. Aldi sud heeft volgensmij een paar potjes meer maar de meesten gaat het toch om de poison/reno, deze hebben ze bij beide winkels :)

afgelopen jaar ben ik bij de Aldi in Emmerich op de 29e geweest. deze was extra vroeg open volgens mij rond 06.30 uur. weet iemand of dat dt jaar ook weer is?

ja, toen ik aankwam stonden er al een aantal in de rij te wachten.:)

weet jij of ze dit jaar weer eerder open zijn?

Zijn er in duitsland eigenlijk geen chinese rollen te krijgen? Zie ze nergens in de folders staan van aldi/lidl etc? Of kan ik hier beter voor naar Belgie?

Zijn er in duitsland eigenlijk geen chinese rollen te krijgen? Zie ze nergens in de folders staan van aldi/lidl etc? Of kan ik hier beter voor naar Belgie?

De rollen in Dld zijn slechter dan in NL. Over het algemeen hebben ze alleen een zgn. Knallkette wat je kunt vergelijken met Nederlandse 500 shots matjes maar dan met voor het oog dikker knallers. Als je alleen voor matten gaat, hoef je niet naar Dld!!

Dit jaar vind ik het assortiment van de penny eigenlijk wel het beste. Gooi daar een reno, een aligator en een bugano fontein erbij en je hebt een super leuke collectie.
De dragon fire hebben ze daar nog, de weco black ice. De pyromould potten zijn heel goed!
Je kan alle leuke dingen daar wel halen.

afgelopen jaar ben ik bij de Aldi in Emmerich op de 29e geweest. deze was extra vroeg open volgens mij rond 06.30 uur. weet iemand of dat dt jaar ook weer is?

De 29e zijn zij om 6 uur open:)

Aldi-Süd Deutschland
ALDI SÜD Emmerich
Bahnhofstraße 12
46446 Emmerich
Lageplan
Anfahrt
0,48 km
Öffnungszeiten
Montag - Freitag 08:00 - 20:00
Samstag 08:00 - 20:00
Sonderöffnungszeiten am 29. Dezember 2014 von 06:00 Uhr bis 20:00 Uhr
ALDI GmbH & Co. KG
An der Rheinberger Heide 11
47495 Rheinberg

Iemand uit de kop van Noord-Holland met Duitsland in de planning?

Als er nog een plekje vrij is in je auto (of vliegtuig of wat dan ook), rijd ik graag mee!

Dit jaar vind ik het assortiment van de penny eigenlijk wel het beste. Gooi daar een reno, een aligator en een bugano fontein erbij en je hebt een super leuke collectie.
De dragon fire hebben ze daar nog, de weco black ice. De pyromould potten zijn heel goed!
Je kan alle leuke dingen daar wel halen.

Ik zie toch geen dragon fire en black ice bij Penny op de website staan hoor? Of begrijp ik je bericht nu verkeerd?

Back
Bovenaan