Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
nou dan bij deze mijn film van de show er ook nog maar ff bij haha
http://www.youtube.com/watch_popup?v=CULK-uGsNtg&vq=medium

Het was trouwens droog tijdens de show? Ik had maar een paar druppels op me camera...
Al was het wel errug heet op dat veld, en ben ik goed verbrand in mijn nek...en dan zegt men dat je moet uitkijken met vuurwerk voor brandwonden 

) aangesloten in de fieldboxen en kon alles in de schietcomputer worden getest om eventuele fouten eruit te halen. Inmiddels was de zon verdrongen door een flinke vette wolkenpartij die te zwaar verzadigd met water bleek te zijn, zodat die o.a. op onze locatie besloot gewicht te verliezen in de vorm van enkele flinke plensbuien. Alles werd ok bevonden, en nu was het wachten op het tijdstip van ontsteken.
.
Ik heb aan het veld staan filmen, alleen is het filmpje door de nog steeds vervelend aanwezige regen iets verregend doordat er druppels om mijn lens vielen en ik zo snel geen doekje bij de hand had. Ook is de focus niet 100% omdat ik dat in alle spanning vergeten was goed in te stellen
Sorry daarvoor hoor, maar beter iets als niets denk ik dan maar.
) die volgen later.

Zo was er bijvoorbeeld nog net voor de start een telefoontje van Rijkswaterstaat, die meldde dat het tijstip iets verschoven diende te worden daar er eerst nog een brandstoftanker op de Waal moest passeren alvorens de bommen het luchtruim in konden worden geschoten. Dus dan weten jullie ook gelijk waarom het ietsjes langer duurde voordat de show startte.

Hoewel ik denk dat we dan weggeblazen zouden worden 
Vond je het geen spektakel genoeg dan zo?
De show zelf was prachtig! Echt mooie effecten gezien! Echt een goede show had alleen wat meer van de finale verwacht
Jullie zaten dus bij die irritante *** kinderen die alles bij elkaar liepen te schreeuwen..
Of was je dat zelf?![]()
nou dan bij deze mijn film van de show er ook nog maar ff bij haha
http://www.youtube.com/watch_popup?v=CULK-uGsNtg&vq=medium

hahahha die kinderen zouden hier maar lid zijn, en dit nuu terug lezen![]()
Jullie waren dus degene die voor mij stonden. Jullie waren toch met z'n 2en? Oja, en met een Heineken paraplu?

Nondeju wat een zuipfeest daaro zeg ik was perongeluk er midden in gekomen nou je struikelde gewoon over de bergen bierbekers![]()