Druten 04-08-2011

Hoe is het weer nu? Hier al 3 kwartier stortregen :angry:

Het was net een half uur droog nu is het sinds half minuutje aan het regenen en nu weer heel zacht .
Dus het valt allemaal mee.

Hoelaat komt iedereen waar zijn jullie aan te herkennen? Heb jullie nog nooit gezien haha.

Waarschijnlijk zal ik gaan, maar dan volledig gekleed in een regenpak, het is misschien gekkenwerk maar ik wil het toch eigenlijk niet missen.

Foto van twitter, hier zie je duidelijk dat de afstand vrij klein is.:
scaled.php

Hier nog een weerstation uit boven-leeuwen, dit is ongeveer 4 a 5km van de schietlocatie af. Het geeft natuurlijk niet weer wat er exact in Druten valt, maar ik denk dat het weinig zal verschillen.

Leuke show met bijzondere effecten!/!/! Had van mij wel iets langer mogen duren:) nu naar huis en zal snel film uploaden!!!

Ja hè soms leek het wel Fallas met die fluiters.
Alleen die finale vond ik wat magertjes...

Ging er nou in het midden een cake fout?

Gr. Tristen.

Ook ik ben weer thuis, leuke show. Helaas was er dit keer wel veel herrie van schreeuwende mensen. Maar gelukkig viel het met de regen heel erg mee.

Laatst bewerkt:
Leuke show gezien met effecten zoals farfalle/tourbillions, ringen, screamers etc. Ook mooi en goed gebruikt gemaakt van mines en single shots, mooie combi's. Alleen jammer van de magere afsluiting, maar toch een dikke pluim voor Azuma :thumbup:

Gezellig om ook weer met medefreaks te hebben gesproken :)

Heb ook wat freaks gezien.
Was voor mij de eerste keer dat ik mede freaks tegen kwam. Was nog nooit naar een bekende show geweest.
Wist niet wie wie was en of ze van vwc waren.
Uiteindelijk stond ik naast wat camera's en raakte aan de praat met wat vwc'ers/moderators.
Was leuk. En ga zeker nog en keer zoiets doen.
Dus allemaal tot gauw weer.

Tristen.

Ging er nou in het midden een cake fout?

Nee Tristen, dit waren een soort van watershells of watercakes oid. In ieder geval waren deze effecten toch echt bedoelt voor in het beekje dat hier lag :)

..

Ook ik ben net terug van Druten waar ik in een impulsieve bui nog naartoe ben gereden samen met Anaconda.
Heb hier absoluut een leuke show gezien met prachtige shells waaronder tourbillion, screamershells, prachtige multicolour shells en mooie falling leaves.
Er werd prachtig gebruik gemaakt van de mines die af en toe zeer fel waren! Ook de ring-effecten knalde een goede!

Erg jammer vond ik dan wel weer de finale die werd bekroond met salutes gelijk aan een gemodde Silver Salute. Wat ik toch wel erg jammer vind wanneer je de mogelijkheid hebt om tot 125mm te schieten!

Maar niet te min, een dikke pluim voor Azuma voor deze prachtige show.

DsNL, Pyromaniac, Damianus, Jawe, Cigarman, Tristen en Anaconda, bedankt voor de gezelligheid en tot morgen in Duren:)

Net terug van Druten:)
Wat een GEWELDIGE show was dit, perfect gebruik gemaakt van single shots en bommen:). Ik zal proberen om de film vanavond nog online te zetten, mits ik niet ondertussen in slaap val:tongue2: En daarbij wil ik iedereen nog bedanken voor de gezelligheid.

Samen Jawe er naar toe geweest.

Zeer nette en goede show gezien.
Helaas was het een plotseling einde, maar ja men kan een finale niet altijd eindigen met salutes.

De regen was 10 niks, maar ik heb toch zeer mooie foto's kunnen schieten.
Einde van de show heb ik helaas niet op de foto kunnen krijgen, want ik kreeg een cah melding op me camara.
(Lag aan het feit dat ik een SD kaart in me camera zat en geen srsd kaart.
Of het is een nog grote probleem, maar hoop ik echt niet...)

Maar ja foto's.
Omdat ik eens eindelijk weer mooie foto;s hebt gemacht, doe ik er lekker veel.
Waarom omdat het vrijdag is.

DSC_1194.jpg

DSC_1197.jpg

DSC_1206.jpg

DSC_1207.jpg

DSC_1210.jpg

DSC_1211.jpg

DSC_1212.jpg

DSC_1213.jpg

DSC_1214.jpg

DSC_1216.jpg

DSC_1218.jpg

DSC_1223.jpg

DSC_1226.jpg

DSC_1227.jpg

DSC_1231.jpg

DSC_1232.jpg

DSC_1233.jpg

DSC_1234.jpg

DSC_1238.jpg

DSC_1239.jpg

DSC_1243.jpg

DSC_1244.jpg

DSC_1247.jpg

DSC_1249.jpg

DSC_1250.jpg

DSC_1253.jpg

DSC_1254.jpg

DSC_1259.jpg

DSC_1266.jpg

DSC_1271.jpg

DSC_1274.jpg

Veel kijkplezier.
En hou het droog, want dat was het tijdens de show niet....

Vondt het zekers ook mooie show, jammer van de regen maarja doe je weinig aan.. achter mij stond een klein kind hele tijd alleen maar hard te praten tijdens de show... zooo vervelend... maarja hier de film van deze show:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtige foto's Gerco!! Die geven het beeld van de prachtige shells van vanavond goed weer!

Ook bedankt voor het snelle uploaden van de film Michael!

Top allemaal:)

Back
Bovenaan