Druten 04-08-2011

Zijn er ook overdag al mensen op de dag van Druten?
Ik ben overdag ook aanwezig.

Ik mag niet van me moeder....:cry:
Heb gisteren tot 23:00 uur gewerkt en ben nu fris doch monter aanwezig op me werk.
Dus ik ga vanmiddag even een paar uur bijpitten, als je niet erg vindt..
Gaap.

Ik mag niet van me moeder....:cry:
Heb gisteren tot 23:00 uur gewerkt en ben nu fris doch monter aanwezig op me werk.
Dus ik ga vanmiddag even een paar uur bijpitten, als je niet erg vindt..
Gaap.

Haha oké dan. Rust maar uit zodat je die show maar kan zien!
Of kom lekker tot rust met een sigaartje?

Terug van werken nu lekker douchen, en dan even rusten. Waarschijnlijk fiets ik rond half 10 richting Druten mits het droog blijft. Ik ga geen 8km door de regen fietsen. Helaas kan ik niet met de auto gaan dus het wordt nog even afwachten.

Reinier van de Berg (weerman RTL) meldt dit op twitter, er is dus nog hoop:
@mike1131 Het is eerder hopen dat het om 23u al weer droog is, maar voor 23u gaat het gegarandeerd een tijdje regenen. I am sorry

Kom op! We zijn toch echte freaks!! Jas en een fatsoenlijke paraplu haha doet wonderen.:p
Het gaat niet hard waaien had ik gezien.
En de regen zit nu boven Druten. En ik kan je vertellen het regent nauwelijks nu helemaal niet.
Ds het is om half 11 wel droog en anders klein druppeltje.
Butt we sall see
And I be there! (Engels is niet me beste vak)

Kom op! We zijn toch echte freaks!! Jas en een fatsoenlijke paraplu haha doet wonderen.:p
Het gaat niet hard waaien had ik gezien.
En de regen zit nu boven Druten. En ik kan je vertellen het regent nauwelijks nu helemaal niet.
Ds het is om half 11 wel droog en anders klein druppeltje.
Butt we sall see
And I be there! (Engels is niet me beste vak)

Kan jij straks de situatie in druten nog even vermelden over een uurtje?:D

Impulsieve actie... ook ik ben aanwezig vanavond samen met Anaconda.. we gaan op de waalbanddijk staan!

Tot vanavond!

Back
Bovenaan