Dromen over vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier van de week druk bezig geweest met lijstjes maken in mijn dromen. Het mooie is dat die aardig werkelijkheid zijn geworden. Scheelt weer tijd:D

Ik had 1-2 weken geleden een droom over vuurwerk wat niet bepaald een leuke droom was.

Het was 29 December en ik moest naar Duitsland heen om wat producten op te halen. Weken vantevoren gingen de grenzen dicht en ik had mijn bestelling niet kunnen annuleren... Ik zat net op het punt om een email te versturen vragend als ik mijn gekochte producten de jaar erop op mocht ophalen wegens Corona.

Maar op het laatste moment werd ik gebeld door iemand (geen idee wie) en zei dat de grenzen vanaf vandaag weer open was.

Toen ik wakker werd voelde het allemaal net zo echt alsof het echt gebeurd was.

Ik had 1-2 weken geleden een droom over vuurwerk wat niet bepaald een leuke droom was.

Het was 29 December en ik moest naar Duitsland heen om wat producten op te halen. Weken vantevoren gingen de grenzen dicht en ik had mijn bestelling niet kunnen annuleren... Ik zat net op het punt om een email te versturen vragend als ik mijn gekochte producten de jaar erop op mocht ophalen wegens Corona.

Maar op het laatste moment werd ik gebeld door iemand (geen idee wie) en zei dat de grenzen vanaf vandaag weer open was.

Toen ik wakker werd voelde het allemaal net zo echt alsof het echt gebeurd was.

Jouw nachtmerrie is nu voor een deel in het echt uitgekomen, hoorde ik gisteren op de radio. :sad:, hopelijk valt het in december allemaal wat mee.

Jouw nachtmerrie is nu voor een deel in het echt uitgekomen, hoorde ik gisteren op de radio. :sad:, hopelijk valt het in december allemaal wat mee.

Dat wou ik precies posten hier! Ik hoop dat het exact gaat als mijn droom en dat de grenzen op het laatste moment weer volledig open gaan. (Het liefst in November - begin December)

De kruitstress komt alweer terug in de dromen hoor en gelukkig niet over mondkapjes en geneuzel, maar wel dat de helft niet op voorraad blijkt. :p Vreselijk!

Moet zeggen dat ik laatste tijd ook droom over vuurwerk, had ik eerder nooit. Vooral leuke dromen, geweldig oud en nieuw enz. Wel 1 mindere droom gehad, buren waren klaar met het vuurwerk en hadden heel het kruispunt onder water gezet :bonk:

Zoals velen al aangeven droom ik ook wel eens dat ik vergeten ben vuurwerk te kopen / af te halen of dat het al 31 december 's avonds is en ik helemaal vergeten ben te stoken en nog snel vuurwerk moet kopen.

Gelukkig heb ik veel vaker leuke dromen, vaak over vuurwerk shoppen. Zo droomde ik een tijdje terug dat de fietsenmake een gigantische vuurwerkwinkel was geworden met allemaal producten die ik nog niet kende. Heerlijk cakes uitzoeken e.d.!

Soms ook lekker stoken. Ik werd laatst nog wakker omdat de knal tegenviel haha.

Heb afgelopen nacht gedroomd dat ik op de 31e om 20.30 pas achter kwam dat alles nog netjes als een muur stond in de kamer en er nog helemaal niks klaar was. Alles nog doorlonten en projectjes maken :bonk:

Die komt heeeeel bekend voor :frusty: bij mij staat het dan zelfs nog vergeten op zolder en soms is de jaarwisseling zelfs al geweest en heb ik er niks van meegekregen :shocked: :cry:

geweldig, dat die droom bij zoveel andere voorkomt.

vraag me af waar dat vandaan komt. Ik denk van het vele plannen en lijstjes maken etc. Ik heb namelijk nooit het gevoel dat ik iets tekort kom of dat ik ergens te laat mee ben, of dat ik hier angst voor heb.

Toch apart dat het in z'n droom wordt omgezet.
In je dromen worden alle indrukken en andere informatie die je op een dag gehad hebt verwerkt dus als je veel met vuurwerk, lijstjes en ophaalplanning bezig geweest bent dan komt dat zeker in je dromen voorbij.

Hier ook, in slaap vallen was al een ellende en toen een droom gehad over een slechte oudejaarsconferance door Grappenwaus.

Waar het normaal nachtmerries zijn over te weinig vuurwerk droomde ik vannacht dat het verbod weer van tafel ging. Toen ik wakker werd begon de nachtmerrie helaas weer. Omgekeerde wereld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan