Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had 1-2 weken geleden een droom over vuurwerk wat niet bepaald een leuke droom was.
Het was 29 December en ik moest naar Duitsland heen om wat producten op te halen. Weken vantevoren gingen de grenzen dicht en ik had mijn bestelling niet kunnen annuleren... Ik zat net op het punt om een email te versturen vragend als ik mijn gekochte producten de jaar erop op mocht ophalen wegens Corona.
Maar op het laatste moment werd ik gebeld door iemand (geen idee wie) en zei dat de grenzen vanaf vandaag weer open was.
Toen ik wakker werd voelde het allemaal net zo echt alsof het echt gebeurd was.
Jouw nachtmerrie is nu voor een deel in het echt uitgekomen, hoorde ik gisteren op de radio., hopelijk valt het in december allemaal wat mee.
In je dromen worden alle indrukken en andere informatie die je op een dag gehad hebt verwerkt dus als je veel met vuurwerk, lijstjes en ophaalplanning bezig geweest bent dan komt dat zeker in je dromen voorbij.geweldig, dat die droom bij zoveel andere voorkomt.
vraag me af waar dat vandaan komt. Ik denk van het vele plannen en lijstjes maken etc. Ik heb namelijk nooit het gevoel dat ik iets tekort kom of dat ik ergens te laat mee ben, of dat ik hier angst voor heb.
Toch apart dat het in z'n droom wordt omgezet.