[Funke NL] Kometenbomben 2

Artikelnummer: FM382MIX
Artikelnaam: Kometenbomben 2
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 40 gram per stuk
Aantal per verpakking: 4 single shots
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 38mm
Kartoninhoud: 15/4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Wij danken Fünke Nederland voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Hele vette verpakking ! Nostalgisch.

Hele vette dingen, en ook ik wil ze wel hebben. Maar, ik heb mijn twijfels over de film. Ik krijg het idee dat de film op een aantal punten licht is vertraagd. Iemand anders dezelfde twijfels?

Hele vette dingen, en ook ik wil ze wel hebben. Maar, ik heb mijn twijfels over de film. Ik krijg het idee dat de film op een aantal punten licht is vertraagd. Iemand anders dezelfde twijfels?
Ik heb dit idee ook bij recente EVO films. Ik heb het vermoeden dat dit simpelweg komt door de kwaliteit van de camera, je ziet het goud gewoon beter branden.

Dit ziet er serieus goed uit zeg. Wat een aanbod van grote singleshots hebben we dit jaar. Ook hiervan moet ik een pakje zien te bemachtigen, leuk om te proberen maar bovenal een zeer gave single shot met heerlijke verpakking!

Ze staan daar al op de site alleen met de omschrijving 'binnenkort verkrijgbaar'

Ja zag het, afwachten dus of middenmeer ook daadwerkelijk een funke verkooppunt gaat worden. Ik heb er vandaag 4 stuks in amersfoort besteld waar ik al wat bestellingen had staan. Scheelt weer een winkel.

Back
Bovenaan