Dromen over vuurwerk ?

Doodziek op bed liggen op de 31ste. Die heb ik wel een keertje gehad. Was ook wat minder enthousiast over die droom.

Ja de bekende dromen komen hier voorbij. Grappig om te lezen dat we allemaal de zelfde dromen hebben. Dit jaar nog niet gehad, maar die gaan er vast en zeker nog komen.

Afgelopen nacht een vuurwerkdroom gehad. Het was de 1e afhaaldag en ging afhalen bij Vuurwerkfeestje. 2 flinke compounds als laatste naar de auto gebracht. Op zich wel vreemd wat het was overdag. En dit jaar ga ik bij hun snachts afhalen. Misschien dat deze 2 producten heel laat bij de winkel zijn gearriveerd? Wellicht was het geen droom maar een visioen? :d

Afgelopen nacht een vuurwerkdroom gehad. Het was de 1e afhaaldag en ging afhalen bij Vuurwerkfeestje. 2 flinke compounds als laatste naar de auto gebracht. Op zich wel vreemd wat het was overdag. En dit jaar ga ik bij hun snachts afhalen. Misschien dat deze 2 producten heel laat bij de winkel zijn gearriveerd? Wellicht was het geen droom maar een visioen? :d
Is dit een sneak preview...

Ik heb afgelopen week weer een hel van een ophaalmoment gehad, midden in de nacht.

Nou is dat voor velen niet afwijkend hier :bonk: maar ik lag toch echt in m'n nest..

toch wel een droom gehad dat die grote goudvis even langskwam om de jackpot te overhandigen waardoor geen bestelling te gek was.
en bij 3 winkels alle goeie cakes en compounds minstens 1x in m,n winkelmandje lag. hoe de ophaal dagen gingen was overgeslagen maar het was een bizarre oud en nieuw.

Ik hoop het want volgens mij levert Vuurwerkfeestje geen Galacticos dus dan ga je er in je visioen in elk geval niet met de prijs vandoor!

Heb je dit gezien @Stuifie ? Scheelt er weer één.

Dromen over vuurwerk gebeurt maar heel zelden. Als het gebeurt is het omdat ik met vuurwerkgedachten in slaap ben gevallen of na het kijken van straatvideo's op yt.

Ik kan mij wel minstens 4 dromen herinneren waarbij ik de avond van de 31e mijn vuurwerk ben vergeten te bestellen/op te halen. Dat voelde elke keer echt klote

Oh zeker wel haha, droom vaak dat ik de dag erna ineens wakker word. Al het vuurwerk er nog staat etc.
Of dat ik wakker word in een verlaten vuurwerkfabriek of iets dergelijks en kan uitzoeken en stoken wat ik wil, blijft kut wakker worden uit zo,n droom haha

Back
Bovenaan