Dragon Thunder ( Singleshot )

Liefde op het eerste gezicht zou ik het bijna noemen :D
Geweldige singleshot met een mooi Ti- boeket.
En voor de prijs van 3,25 gaan deze zoiezo in veelvoud gestookt worden.

Beste vuurwerkers,

Zojuist krijg ik per post het volgende bericht van Bonfireworks binnen:

In tegenstelling tot eerdere berichten betreffende het nieuwe artikel W026 / Dragon Thunder moeten wij u meedelen dat dit artikel niet geleverd zal worden voor het komende vuurwerkseizoen 2010.

In China hebben wij zeer recentelijk na uitgebreide tests van dit nieuwe CE-artikel helaas moeten vaststellen dat er tijdens de massafabricage een productiefout is opgetreden. Bij het afvullen van de “breeklading” is abusievelijk te weinig flashpoeder gebruikt. Hierdoor kunnen voor dit artikel de reeds bekende kwaliteit van Bonfireworks niet garanderen en is de productie om die reden per direct gestaakt en zullen de reeds geproduceerde aantal niet naar Nederland komen.

Het artikel zal dus voor dit jaar verdwijnen uit het assortiment.

Knallende groet,

www.isandra.nl
Cees

Bedankt Cees,

Onwijs zonde! Hoorde velen die er laaiend over waren, ook voor wederverkopers zal dit geen pretje zijn.

:wink: beter zo dan mensen flink in kopen en een flinke domper hebben, kan me nog iets herinneren van vorigjaar met een knalcake van katan.die niet knalde zo als beloofd.

gr hindoe

Goed dat we dit nu tijdig horen voordat deze wel allemaal al besteld kunnen worden en je vervangers gaat krijgen. Hopelijk volgend jaar wel te verkrijgen, we wachten nog een jaartje af dan.

Filmpje van Isandra werkt niet meer, daarom heb ik hem nu ge upload! En nu maar wachten tot aankomend oud en nieuw.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Filmpje van danielmi

Laatst bewerkt:
Klinkt goed.

Klinkt lekker, is dit een single shot die in 2011 uit gaat komen? soort van thunderking?

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt lekker, is dit een single shot die in 2011 uit gaat komen? soort van thunderking?

Ja dit is een singleshot. Zou eigenlijk in 2010 komen maar in china waren ze veel slechter dan verwacht dus werden ze niet geimporteerd.Hulde voor bf dat ze dit doen en niet gewoon een bagger single shot verkopen. Hopelijk wordt deze singleshot wel in 2011 geimporteerd.

Vorig jaar zou deze 3,25 moeten gaan kosten.
Kan iemand mij vertellen of wij dit product dit jaar met dezelfde introductieprijs op de Nederlandse markt tegemoet kunnen zien?

Het lijkt erop dat deze dit jaar toch echt op de markt komen. Ben benieuwd hoe de tail+knal zijn.

Ben benieuwd naar deze single shot, in het bovenstaande filmpje hier lijkt hij hard te knallen, ook het titanium wolkje is lekker groot. Alleen is het wel een sample, ik ben benieuwd. :)

Ben benieuwd naar deze single shot, in het bovenstaande filmpje hier lijkt hij hard te knallen, ook het titanium wolkje is lekker groot. Alleen is het wel een sample, ik ben benieuwd. :)

Hij lijkt inderdaad goed te knallen alleen lijkt het mij zo'n chinees filmpje waar alles hard knalt :bonk:

Met de prijs is in ieder geval niks mis!

Filmpje van Isandra werkt niet meer, daarom heb ik hem nu ge upload! En nu maar wachten tot aankomend oud en nieuw.

movie

Heb ik de moeite gedaan om er een Youtubefilmpje van te maken gaat gij het kopieren.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is de mijne,
ik zit btw ook op isandra en hij is gewoon zichtbaar.
geliefde het filmpje te verwijderen of zelf te editen.

MvG,
Danielmi

Back
Bovenaan