Dragon Thunder ( Singleshot )

Ik heb vandaag de dummy's gezien en ik moet zeggen
De huls is 0,3/4 mm dik.
De is diameter 2.5/3cm en ongeveer 10/12 cm hoog.
Wat me wel verbaasde is dat er geen plastic voetje aan de onderkant zat dus dat kan misschien wel gevaarlijk zijn :shocked:

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag de dummy's gezien en ik moet zeggen
dat de huls best dik is, 3mm Ø en ongeveer 10/12 cm hoog.
Wat me wel verbaasde is dat er geen plastic voetje aan de onderkant zat dus dat kan misschien wel gevaarlijk zijn

Zijn ze net zo groot als een gemiddelde singleshot? Heb zelf de dummies nog niet gezien namelijk. Ze vallen zelfs met voetjes (vooral ronde) vrij snel om :p

Zijn ze net zo groot als een gemiddelde singleshot? Heb zelf de dummies nog niet gezien namelijk. Ze vallen zelfs met voetjes (vooral ronde) vrij snel om :p

Ja ongeveer wel,ik denk zelfs ietsje groter.
Maar ik was wel verbaasd dat er geen voetje onder zat.
Het kan ook misschien alleen bij de dummy's zijn.

Laatst bewerkt:
Ja ongeveer wel,ik denk zelfs ietsje groter.
Maar ik was wel verbaasd dat er geen voetje onder zat.
Het kan ook misschien alleen bij de dummy's zijn.

Lijkt me sterk,
btw product foto ff toegevoegd aan me bericht ;)
00000024.jpg

ik heb der 60 stuks besteld dus we zullen zien ....

Laatst bewerkt:
Heb 12 pakjes hiervan besteld, ben erg benieuwd hoe ze knallen. Als de knal rond de binkie is, met een mooi ti boeketje, dan is dit perfect!

Ik heb er maar 2 pakjes van. De rest was al op! Heb de laatste 2 mee kunnen pikken. Was van plan nog meer, dus heb aangevuld met binkies die er nog wel genoeg waren!

Ik ben benieuwd! Zien er igg mooi uit!

5 pakken van besteld, maar toch ook 10 pakken Binkie igg iets wat ik al ken :)

Als ze bevallen zijn het igg mijn vervangers van de Binkie.

Lijken erg veel op de Flashing thunder van beko, denk dat het omlabelingen van elkaar zijn. Met hun samenwerking, licht dit ook best voor de hand..

Efect is anders. ;) En alle Thunders lijken op elkaar.

Ze lijken inderdaad allemaal erg veel op elkaar, dat weet ik ook wel.

Alleen zijn de doosjes van deze wat dikker en de voetjes wat groter, ze zijn zonder label precies identiek aan die van beko, ook zijn is de beschrijven van de flashing thunder van dit jaar; ti-salute

Daarom vermoed ik dat de nieuwe versie een omlabeling is, ik kan er natuurlijk ook naast zitten!

Ze lijken inderdaad allemaal erg veel op elkaar, dat weet ik ook wel.

Alleen zijn de doosjes van deze wat dikker en de voetjes wat groter, ze zijn zonder label precies identiek aan die van beko, ook zijn is de beschrijven van de flashing thunder van dit jaar; ti-salute

Daarom vermoed ik dat de nieuwe versie een omlabeling is, ik kan er natuurlijk ook naast zitten!

Ik denk dat jij inderdaad gelijk hebt. aangezien Bonfireworks volgens mij sommige dingen samen importeert met Beko. Dus zal het ook zeker kunnen dat de Flashing thunder (beko) een omlabeling is van de Dragon Thunder. Ik kan dit jaar jammer genoeg alleen aan de Flashing Thunder komen dus kan ze niet vergelijken.

Ik Krijg flashing Thunder van maar ff dealtje hij kan ze voor 1.95 per stuk krijgen. Ik kan de dragonThunder Voor 3.25 krijgen wat ik beetje aan hoge kant vind.

Ik heb ze dit jaar ook besteld Ik kon er 24 stuks krijgen voor 5,95 Bij dream fireworks !! Voor dat bedrag wil ik ze wel eens uit proberen en laat ik ze niet staan !!

Iemand die ze gaat testen donderdag ochtend? Begin hem nu toch wel te knijpen.. Als ze goed zijn dan hoef ik namelijk geen binkie's te halen. Ik heb, zoals ik al eerder zei, 12 pakjes van deze single shot besteld. Maar als de knal toch blijkt tegen te vallen, dan wil ik nog snel wat pakjes binkie's kopen ( die zijn wel weer zo duur, 3,50 per pakje, maar dan heb je wel gegarandeerd succes! )

Iemand die ze gaat testen donderdag ochtend? Begin hem nu toch wel te knijpen.. Als ze goed zijn dan hoef ik namelijk geen binkie's te halen. Ik heb, zoals ik al eerder zei, 12 pakjes van deze single shot besteld. Maar als de knal toch blijkt tegen te vallen, dan wil ik nog snel wat pakjes binkie's kopen ( die zijn wel weer zo duur, 3,50 per pakje, maar dan heb je wel gegarandeerd succes! )

Ik zal ze donderdag ochten om 00:30 ongeveer testen voor je dan ben ik bij goedkopervuurwerk geweest namelijk. Zal deze single shots allemaal ff filmen stuk voor stuk.
Ik wil geen mensen aansporen tot aansteken , dit is puur ff testen wil niet zeggen dat je gelijk vollop moet knallen maar dat weten al veel mensen hier denk ik !

Back
Bovenaan