Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb vandaag de dummy's gezien en ik moet zeggen
dat de huls best dik is, 3mm Ø en ongeveer 10/12 cm hoog.
Wat me wel verbaasde is dat er geen plastic voetje aan de onderkant zat dus dat kan misschien wel gevaarlijk zijn
Zijn ze net zo groot als een gemiddelde singleshot? Heb zelf de dummies nog niet gezien namelijk. Ze vallen zelfs met voetjes (vooral ronde) vrij snel om![]()
Ja ongeveer wel,ik denk zelfs ietsje groter.
Maar ik was wel verbaasd dat er geen voetje onder zat.
Het kan ook misschien alleen bij de dummy's zijn.
Lijken erg veel op de Flashing thunder van beko, denk dat het omlabelingen van elkaar zijn. Met hun samenwerking, licht dit ook best voor de hand..
Efect is anders.En alle Thunders lijken op elkaar.
Ze lijken inderdaad allemaal erg veel op elkaar, dat weet ik ook wel.
Alleen zijn de doosjes van deze wat dikker en de voetjes wat groter, ze zijn zonder label precies identiek aan die van beko, ook zijn is de beschrijven van de flashing thunder van dit jaar; ti-salute
Daarom vermoed ik dat de nieuwe versie een omlabeling is, ik kan er natuurlijk ook naast zitten!
Dragon Thunder zijn toch ook €3,50 per 6?
Iemand die ze gaat testen donderdag ochtend? Begin hem nu toch wel te knijpen.. Als ze goed zijn dan hoef ik namelijk geen binkie's te halen. Ik heb, zoals ik al eerder zei, 12 pakjes van deze single shot besteld. Maar als de knal toch blijkt tegen te vallen, dan wil ik nog snel wat pakjes binkie's kopen ( die zijn wel weer zo duur, 3,50 per pakje, maar dan heb je wel gegarandeerd succes! )