Dragon Master [Compound]

Jeetje en dan te bedenken dat ik er 2 voor heb in plaats van de acatenango

Het lijkt er niet eens op zoals op de productie video om te janken, en dan als ik veel producten zie
Wat een pruttel troep voor mij laatste jaar Nederlands vuurwerk
Bizar slecht schotelen je een mooi filmpje voor dure prijzen die nergens op slaan
En het vuurwerk ziet er niet uit schaam je klote Branche maakt het helemaal kapot

Sorry voor mij uitbarsting maar het wordt helemaal verziekt waar is de tijd gebleven

Het lijkt er niet eens op zoals op de productie video om te janken, en dan als ik veel producten zie
Bizar slecht schotelen je een mooi filmpje voor dure prijzen die nergens op slaan
En het vuurwerk ziet er niet uit schaam je klote Branche maakt het helemaal kapot

Sorry voor mij uitbarsting maar het wordt helemaal verziekt waar is de tijd gebleven

Ik heb wel ergere uitbarstingen hier gezien zonder goede reden :D

Hier heb je denk ik wel een goed punt.. Die Acatenango gisteren ook gezien, wel mooie bak maar ook niet volledig overtuigd (prijs kwaliteit). Schoot wel hoog wat indrukwekkend is maar waar je in de straat niet perse altijd wat aan hebt.

Dit was echt totale treurnis, de prestaties waren nog slechter dan de gemiddelde 20mm Duitse supermarkt troep en dan is dit 25mm. Als ik iemand een filmpje moet laten zien wat er nou wordt bedoelt met een 'kooiloze pruttelbak' dan is dit het ultieme voorbeeld. En dan die prijs ook, dat kan echt niet. Zeer zonde dit. Onee het moet misschien nog drogen hehe

Dan zou ik snel contact opnemen dat je niet akkoord bent met de vervanger. Begrijp je frustratie wel.

Dit is echt een aanfluiting, blij dat ik in deze de gok niet heb gewaagd. Duitse pruttel doet het nog beter dan dit. Dikke afrader. Als het dan nog gewoon betaalbaar was geweest en onder een andere lijn uitgezet kon het nog wat zijn.

Eerste salvo lijkt het nog mee te vallen vind ik, maar daarna wordt het niet heel best nee.

Omdat mij dealer de acatenango niet meer had en zee
Dat deze er het meest op zou lijken toen
De video bekeken Leek er wel een beetje op
Qua effect maar als ik dit zo zie nee wat een drama

dan zou ik als ik jou was tegen je dealer zeggen dat je niet me deze vervanger akkoord gaat.

Dit was echt totale treurnis, de prestaties waren nog slechter dan de gemiddelde 20mm Duitse supermarkt troep en dan is dit 25mm. Als ik iemand een filmpje moet laten zien wat er nou wordt bedoelt met een 'kooiloze pruttelbak' dan is dit het ultieme voorbeeld. En dan die prijs ook, dat kan echt niet. Zeer zonde dit. Onee het moet misschien nog drogen hehe

Zelfde verhaal als de double whammy, als ze toch Duitse cakes gaan maken dan ook graag de Duitse prijzen!

dit is een typische GBV move een dikke sample movie en wat ontvangt de consument een pruttel product je word compleet voor de gek gehouden .

Dit was idd ongelofelijke troep op de demo. Dit heeft niets met 'vocht' te maken mijns inziens.

Schandalig, ik hoop dat dit goed opgelost gaat worden (heb hem zelf niet besteld overigens)

Dit was naar mijn mening het slechtste product dat geschoten werd bij Quartel. En dat zegt een hoop met de andere tegenvallers op deze demo.

Back
Bovenaan