Dragon Box 2

Topper dit! Wauw! Imponeerde goed net tijdens de demonstratie! Was een mooie effecten. In mijn ogen de beste uit de Dragon Box reeks.

Dragon Box 2 Gefilmd op de demo van evolution Fireworks

Dragon Box 2 Gefilmd op de demo van evolution Fireworks

Ik ben er zelf nog niet uit of ik nu deze of de 3 het mooist vind van deze reeks. Hoe dan ook, hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Evolution Winkeliersdemo 2018:

Het zijn prachtige effecten maar het tempo van die eerste cake ligt voor dat effect echt veel te hoog. De china film ziet er 10 keer beter uit. Daar duurt de 1e cake dan ook bijna 30 seconden waar hij tijdens de demo in 13 seconden al zijn kruit verschoten heeft. Daarnaast is het opvallend dat de andere cakes allemaal langzamer zijn. Juist de opbouw in tempo en het rammen aan het eind in de China film is geweldig!

Het weerhoud mij er van om deze box of de 1e cake met het effect te kopen.

Toch niet normaal wat ze op vandaag uit 1300 gram nem kunnen halen. Echt een hele leuke box, mooi tempo en mooi uitgewerkte effecten

Mooie box, met veel goud. Ik zelf kies voor meer diversiteit in een box maar deze is zeker niet slecht!

Wat een topper. 1 van de beste nieuwe boxen van Evo. Mooie paarse tips in de 3e cake! Maar is dit nu productie? De effecten lijken mij wel erg groot voor 25mm.

Laatst bewerkt:
Ik geef evolution het voordeel van de twijfel aangezien het eindproduct nagenoeg altijd erg goed is. Toch twijfelde ik gisteren ook of we dit wel zo in de straat gaan krijgen. Vooral Dragon Box 3 had wel erg grote effecten voor 25mm. Maar als je ziet wat Funke uit 20mm weet te persen zou het best mogelijk moeten zijn.

Nouja we zullen het zien 1 januari op de straat filmpjes:D Al zal ie iets minder zijn dan blijft het nog steeds een goede box denk ik.

Dit is een mooie! Dit jaar zal ik deze er niet meer bij bestellen maar ik zal deze onthouden voor volgend jaar.

Back
Bovenaan